HTML

Mert az ember jó ...

Segíts másokon és Isten is megsegít! Történetet ide küldj: joemberekblog@gmail.com

Friss topikok

  • H.Krisz: @jordán negatív: Igazán kíváncsi lennék, hogy hol és miben aláztam meg a nénit? Ha nem lettem voln... (2013.12.09. 04:46) Hogyan legyünk jók?
  • hohahohahohaho: @shaw_nyomaiban: ha tégedet ólvasunk, akkór úgy láccik hogy agyatlan marhák a nem cigók közö... (2011.11.09. 08:59) Miért nem avatkozunk közbe, ha vernek valakit?
  • Levéltáros: @zellerlevél: Ki tudja, talán végleg megjavultak az emberek, már nem különleges esemény, ha jó t... (2011.07.26. 22:10) Szállás és megszállás
  • fővöcsök: @Herkules Irma: Így van, megérdemelné. (2011.04.01. 14:53) A sherwoodi macskamentő
  • Levéltáros: @"the dragon": Tősgyökeres budai hajléktalanról van szó, úgyhogy nem kell félned tőle, ha megado... (2011.03.22. 10:33) A hajléktalan és én

Szerzőink

2011.08.18. 07:58 Tacskó Muki

Miért nem avatkozunk közbe, ha vernek valakit?

Címkék: erőszak verés bántalmazás cserbenhagyás

Az alábbi történetet egy névtelenséget kérő hölgyolvasónk küldte be. Szerintem már mindenki élt át hasonlóan borzongató élményt.

Sziasztok!

Ez ma reggel történt velem. Névvel nem szeretném kirakni a netre… de jó lenne az emberek orra alá dörgölni, hogy merjenek cselekedni!!!

Az én sztorim egy kicsit durva történet, főleg egy kora reggeli futáshoz. Az biztos, hogy még most is jobban ver a szívem, ettől a történettől, mint a futástól…A szokásos körömet futottam, amikor beérkeztem a célt jelképező padhoz. De a folyamatosan lassuló futásom helyett hirtelen megálljt parancsoltak a lábaim, mert a szemem ijesztő esemény tanúja lett. A fűben egy férfi éppen vert egy törékeny nőt. Földbe gyökerezett lábbal álltam és tudatosult bennem, hogy az a nő bizony már nagyon nincs eszméleténél. Ebben a percben elfutott mellett két férfi, sőt alig pár másodperc után még egy ember. Reméltem, majd ők a tettek mezejére lépnek. Én nem mertem, féltem, hogy egy ilyen agresszív ember nekem támad. És akkor a hideg vizes zuhany telibe talált: a többiek jól megbámulták őket és tovább futottak, majd folytatták a beszélgetésüket, mintha mi se történt volna.

Én fel-alá járkáltam és nem tudtam, hogy mit tegyek. Nincs ott senki, aki segítene, én nem merek odamenni…És akkor, mintha az angyalok küldték volna ki cigizni azt a srácot az ifjúsági szállóból. Odarohantam hozzá és megpróbáltam érthetően felvázolni a sztorit, miközben én magam is alig kaptam már levegőt a kétségbeeséstől. Rögtön kapcsolt hála az égnek, hívta a kollégáját és végre ők gondolkodás nélkül leállították azt a férfit. Én akkor jöttem el, amikor kihívták a mentőt.

Nem tudom mi lett a nővel, lehet jobb, ha nem is tudom, mert borzasztó állapotban volt, mire én odaértem. Nagyon bízom benne, hogy nem érkeztem későn. Egy imát azért elmondtam a szerencsétlenül járt Nőért, mást sajnos nem tudtam tenni. Persze ilyenkor elgondolkodunk, hogyan képes az a négy-öt ember (vagy több is?), akik látták ezt az eseményt, később nyugodt lélekkel elfogyasztani az ebédjüket?

 

Segítettek már valaha Neked? Segítettél-e már másnak? Hallottál olyan sztorit, amiben az emberi segítség életeket, sorsokat változtatott meg? Vagy csak jól esett a segítség, annak, aki kapta, vagy éppen adta? Írd meg ezeket a történeteket nekünk, ide: joemberekblog@gmail.com

196 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr813161485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 13:26:18

@CyberPunK: ertheto, de 1 vs 1 szituban eloszor erdeklodik az ember, hogy "megis, ti mi a f.szt muveltek itt???!"..
a fent leirtak akkor lepnek eletbe, ha egy embert tobb ver.

ott nem nagyon lehet jofiu a csapat:-)

CyberPunK 2011.08.18. 13:30:49

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Egyrészt igaz, másrészt tudnék mondani akár olyan helyzetet is, ahol de, lehet jófiú. Bár az már az önbíráskodás kategória lenne.

Mindegy, én tartom magamat ahhoz, hogy megnyomorítani nem szabad senkit sem, mert érhetnek meglepetések.

Ezt amúgy egy olyan mestertől tanultam, aki nagyon sok diszkóbunyóban részt vett megmentő oldalon, és ő is ott tanulta meg azt, hogy érhetnek meglepetések később.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 13:42:25

@CyberPunK: hacsak nem orokolte valaki cassandra kepessegeit, akkor mindig szamolni kell a meglepetes es a tevedes eselyevel..:-)

pHérték 2011.08.18. 13:45:14

Volt hasonló esetem, ott is egy fickó ütötte a nőt egy buszmegállóban. Amíg csak pár pofon csattant, csak rettentő csúnyán és rosszallóan néztem, gondolván azt, hogy cigányoknál más a vérmérséklet meg a cultúra.

De mikor már a földre lökve rugdosta is az az ember élete párját, beszóltam neki, hogy hagyja abba. Erre aztán nekem támadt, mégpedig az asszonypajtással egyetemben!!!

Még én szorultam védelemre. Több ilyen nem történt azóta, de ha belefutnék újra egy ilyen szituba, hát nem is tudom...

Cr 2011.08.18. 13:45:48

Hülyeségnek tartom, hogy közbeavatkozzak, szerintem egyedül is elbír a csajjal. Persze, ha látom, hogy alulmarad, akkor azért csak segítek a srácnak, ennyi kollegialitás azért csak van bennem...

kardmester 2011.08.18. 13:51:25

Én már nemegyszer rúgtam fel nőt verő pasast. Általában gyenge, szar alakok, legfeljebb dagadt és kopasz, amiről azt hiszi, hogy erő. Sajnos a "férfiak" többsége még akkor se segít, ha egy nő elesik, nemhogy ha megtámadják. Ennek mondjuk a feminizmus az oka, meg a nők mániája, hogy a fiúkat "erőszakmentesen" neveljék. Én végigverekedtem a gyerekkoromat, összevissza püföltük egymást a többi sráccal, és mindannyian normális felnőttek lettünk. A sose verekedő mintagyerekek meg utolsó beszari nyúlbélák.

kardmester 2011.08.18. 13:52:10

Ja, igen egy esetben nem szólok bele: ha cigány veri a nőjét. Azoknál ez alap, a nő is igényli. Ha valaki közbeszól, rendszerint mind a kettő (a nő is) nekiesik.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 13:55:26

@pHérték: jaja
sajnos van ilyen szitu is. egy csi:nyt epizodban volt hasonlo, tengereszgyalogos gyerek central parkban setalt, latja, veri a not a pasi, mint a repat, odaszol, hogy na megis, mifene ez, pasi elokap egy kest, retemad a katonagyerekre - barom;-D - az persze eltori itt-ott a csavot es amikor megfordul, hogy megkerdezze a csajt, jol van-e, az siman mellbeszurta a parja altal elejtett kessel...

na ilyen gyakran megesik/megeshet a valosagban is:-)

Szergej55 2011.08.18. 13:58:55

Gusztustalan és fos ez a nyugodtan megdögölhetsz, de ne merj visszatámadni jogrendszer. Ha betörnek hozzám, és pofán vágom az illetőt, még engem csuknak le...

kotyomfitty 2011.08.18. 14:03:01

Ja, igy kerek a vilag: a nok a "kemeny" ferfiakat preferaljak, a jolelkueket kirekesztik.

Amikor meg jon a pofon, akkor jaj, csaladon beluli eroszak, mentsenek meg azok, akiken tegnap a szorakozohelyen meg egyutt vihogtunk a ribanc baratnoinkkel, ahogy oket lokik felre a betonagyu pasijaink!

Kedves posztolo, konkretan a karhoztatott joggingolo buziknak megis mifele felelossegerzetuk kellett volna legyen efele a tarsadalmi csoport fele, akik pont nekik teszik leginkabb pokolla az eletuket?

shaw_nyomaiban 2011.08.18. 14:05:28

Sajnos ma Magyar(?)országon azt az embert büntetik, aki fel merne lépni az erőszak ellen. Ha csak csúnyán is mersz nézni egy erőszakos, tetves állatra, már te vagy a "rásszistá"!!! Cigányoknak mindent lehet, bűntetlenül!!!!

szürke_tag 2011.08.18. 14:06:40

De mi van akkor ha egy nő püföl egy férfit? Akkor kinek segítsek?

tizennegy 2011.08.18. 14:10:44

Két faktor van ami itt bejátszik:
1 faktor: Az esetek többségében mindkét fél kell az olyan mély konfliktus kialakításához ami verekedéshez vezet, az olyan azért elég ritka hogy az ember odamegy egy random másikhoz és elkezdi verni.

Simán lehet, hogy a nő kezdeményezte, vagy az is, hogy megérdemelte, de az szinte biztos, hogy tehetett volna az ellen, hogy bántalmazzák. Viselkedésével, beszédével, nem húzza a csávót direkt mikor látja rajta, hogy mindjárt bepöccen, jobb konfliktuskezeléssel és a hasonló erőszakos alakok ismeretségének elkerülésével.

Más hülyeségéért senki nem akarja az életét veszélybe sodorni és az esetek 99%-ban mindkét fél kell ahhoz, hogy idáig fajuljon egy konfliktus, szóval valszeg a nő is benne volt.

2. faktor:
"én nem merek odamenni…"

Ha megpróbálod leállítani, akkor úgy fogja érzékelni hogy megtámadtad, ami igaz is, hiszen fizikai kényeszerrel tudod csak megállítani. Ez csak olaj lesz a tűzre és azonnal neked fog támadni (főleg hogyha erősebb és úgy gondolja hogy simán lezúz) és te fogod megszívni, ha férfi vagy valószínűleg sokkal jobban, mert férfiakkal szemben mindenki kevésbé fogja vissza magát, főleg hogy félig-meddig jogosnak is gondolja, hisz te támadtad meg végülis, beleszólsz egy olyan dologba amihez szerinte nincs közöd.

Szóval más sem mer odamenni, nem csak te nem, és egy férfi, ha odamegy sokkal roszabbul járhat mintha te mennél oda, ha egy idegen nő ráncigálja a csávót az sokkal inkább csak zavaró tényező, amit leszar egy bepörgött ember, ha egy idegen nagyobb darab csávó ráncigál, az már jóval fenyegetőbb a természeténél fogva és keményebb választ kíván.

Szóval könnyű másra mutogatni, hogy de ő mér' nem megy oda, te sem mentél oda, mert gyenge nő vagy, csak erős túlerővel. Na, más se ment oda, mert ők is úgy gondolták hogy gyengébbek a férfinél, még úgy is, hogy ketten vannak. Nem kell ebből mindjárt arra gondolni hogy mindenki köcsög, a modern világban ez nem egy természetes helyzet, nincsenek felkészülve az emberek arra, hogy az erőszak bármilyen formájával találkozzanak. Nem szuperhősöket nevel a társadalom, akik nap mint nap az utcán harcolnak, nem ők tehetnek róla, hogy nem tudják kezelni ezeket a helyzetet.

Max. azért hibáztathatod őket, hogy nem hívtak rendőrt, azért semmiféleképpen sem, hogy nem avatkoztak közbe, te sem avatkoztál közbe, ha nincs ott a másik két srác, ugyanúgy te sem avatkoztál volna bele. Más bőrét könnyű a vásárra vinni.

Démonmac1 2011.08.18. 14:17:21

nem hiányzik a kés az oldalamba.

Spiritmonger 2011.08.18. 14:18:36

miért nem avatkozunk bele más verésébe?

1, féltjük a saját épségünket
2, nem vagyunk benne biztosak, kinek kell segíteni
3, nem a mi dolgunk mások szórakozásába beavatkozni
4, ők éppen ütik egymást, én már csak egy kávét kérek

ezek az esetek alapvetően két, vadidegen ember tettlegességére igazak. ha a szeretteimet bántják, akkor persze nincs más lehetőség, mint az azonnali közbeavatkozás és segítségkérés

mojoking77 2011.08.18. 14:28:06

Valahol elgondolkodtato, hogy a legtobb hozzaszolo meg komolyan is gondolja. 35-hoz kozelitve meg mindig elborzaszt az "atlagemberek" gondolkodasmodja. Egesz egyszeruen felesleges nyugkent kezelik az altalanos moralt..

kardmester 2011.08.18. 14:42:41

Amúgy a téma azért érdekes, mert évekkel ezelőtt volt egy ilyen topic az Index fórumán. Persze véresszájú feminista ribancokkal tele. Ott elmondtam, hogy én szoktam segíteni ilyen helyzetben, mire kb. 3 hozzászóláson belül megkaptam, hogy én egy erőszakos állat vagyok, és biztos csak azért avatkozom be, mert élvezem a verekedést és amúgy én is verem az asszonyt.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 14:48:01

@mojoking77: marmint melyik hozzaallas?
a mienk, akik kozbelepnenk, vagy azoke, akik inkabb nem..?:-)

mojoking77 2011.08.18. 14:49:50

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: :).
Az elejen volt egy ket megjegyzesem a mi Belankhoz, aki ugye hat danos internet Ninja....

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 14:52:06

@mojoking77: oke, megtalaltam, csak kozben av reportokat generalok...:-)

aztan elobb kerdeztem inkabb..;-)

tizennegy 2011.08.18. 15:03:48

Férfiak között van egy határ, amit ha átlépsz, akkor tudod hogy bunyó lesz.

A nők - azt kihasználva, hogy "nőt nem ildomos megütni" - néha direkt átlépik ezt a természetes határt vita közben, mert tudják hogy úgyse tehetsz semmit, meg van kötve a kezed, azt hiszik nekik mindent szabad.

Hát úgy látszik a fenti sztoriban kicsit elmérte magát a hölgy. Gondolom a kórház után persze majd még együtt fognak járni még jó darabig, mert "szerelmes vagyok bele...", meg "majd megváltozik".

Szóval simán ez is történhetett, gondolom minimum fel kéne áldozni az életemet egy ilyen idiótáért, aki kéri a pofont.*

----

*ha nem ez történt a leírt esetben, hanem az, hogy az ismeretlen csávó előugrott a bokorból és elkezdte ütlegelni az ismeretlen lányt, akkor elnézést kérek. Sajnos mivel a férfiak nagy része már megtapasztalta milyenek a nők, ezért ha ilyet látunk, fenntartással kezeljük az "ártatlan lány" vs "gonosz csúnya bácsi" sztorikat.
Ha bides kurvák helyett úhölgyként viselkednétek velünk a hétköznapokban, akkor ha látunk egy ismeretlen nőt szopóágon, lehet nem az ugrana be egyből hogy "na biztos jó nagy kurva, oszt' ezért verik", hanem hogy úrihölgy, és meg kéne menteni. Így viszont néha visszanyal a fagyi, amit adtok, azt kapjátok.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 15:10:12

@tizennegy: nekunk a kiindulasi pontunk mas...

en abbol indulok ki, hogy lehetoleg el kell kerulni egy novel szemeben - sot, lehetoleg mindenkivel szemben - az eroszakot. szerintem nincs olyan szitu, amikor verbalisan ki lehet belolem provokalni a verekedest, plane, ha norol van szo. ha olyan nod van, aki szivja a vered, rugd ki a francba, de ne usd meg. egyszeruen ferfiatlan, szar dolog. kezeld a problemat eroszak nelkul. az tesz emberre. ha a vitadat utessel oldod meg, akkor veszitettel.

Jerky_Master 2011.08.18. 15:10:19

MAJD HA legálisan lehet lőfegyvert tartani önvédelmi célból, beavatkozom. Vagy ha kardot vihetek magammal, az se rossz cucc.

Bobby Newmark 2011.08.18. 15:17:53

@Jerky_Master: Aha, jól elképzelem, ahogy mész beavatkozni a pisztolyoddal, aztán kapod te is combba a golyót, mert valaki más "megmentő" meg csak azt látja, hogy "a nő már a földön feküdt, ez az állat meg már a fasziját is éppen lelőtte..."

mojoking77 2011.08.18. 15:18:22

@tizennegy: Hat igen. Errol is beszeltem. Kepes megmagyarazni, hogy neki neha joga van elverni a baratnojet/feleseget/hugat/anyjat, mert hat atlapett egy hatart. Segitek ember, nincs ilyen hatar. Eleg szomoru, ha mar odaig jut egy kapcsolat, hogy a no csak a ferfi verenek szivasabol el, de ez meg mindig nem indok ra, hogy megusd. Hagyd ott a picsaba. Kuldd el a verbe, dobd ki a cuccait a lakasbol es kesz. Fura, biztos velem van a baj, es felre vagyok nevelve, de meg eszembe sem jutott soha, hogy egy not meg kellene utnom.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.08.18. 15:19:24

@Monsanto: Aha. Elméletben mindenki okos. De ha te lennél az egyik, akkor inább menülnél, mert 50%-os sansz a halálozásra elég magas kockázat...

tizennegy 2011.08.18. 15:29:01

@mojoking77: Honnan tudod, hogy nem a nő támadta meg? Honnan tudod, hogy a nő nem tette-e tönkre az életét? Nem ártott-e a gyerekének? Anyagi vita esetleg... Nemtom te hogy vagy vele, de mondjuk ha tőlem kijátszanák az egész vagyonomat utána az arcomba röhögnének, nehezen tudnék elsétálni csak úgy szó nélkül. Vagy mondjuk szexuálisan molesztája a 8 éves kisfiad...

Szóval sokminden történhetett itt, az állatot mindenkiből elő lehet hozni, előbb hallgassuk meg, mi történt és majd aztán ítélkezzünk. A posztból ez sajnos nem derül ki, ez már csak a végkifejlet.

Azért mert két pitbullból az egyik győz, a másik meg veszt, még nem biztos hogy a vesztes a "jó", csak mert vérzik, meg mert erősebb volt mint a másik.

benoke77 2011.08.18. 15:49:44

@mojoking77: Ott a pont. Ne rinyálj olyan miatt, amin tudsz változtatni.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2011.08.18. 15:52:00

mindig ez van: elkezdik magyarázni a nagyon okos magyarázók, hogy az áldozat alighanem valamennyire hibás, vagyishát akkor honnan tudod-e hogy nem-e ő-e a hibás? faszom, emberek, ezzel azt mondod, hogy két méteres benga állat vagyok, és mondhat nekem olyat egy gonosz kis nő, hogy szarrá kelljen őtet üssem? ezt mondjátok? vagy mi az anyátok picsáját mondtok mégis?
az erőszak nem jogos soha sem. pont. nincs de.

Uzi 2011.08.18. 16:02:12

Az igazi probélma az itt, hogy nem bízhat az ember a rendőrség gyors reagálásában. Amúgy bőven elég lenne ha az emberek egy telefonhívásra vennék a bátorságot.

Bobby Newmark 2011.08.18. 16:04:07

@manókomment: Tehát? Akkor nem avatkozol közbe, mert azt csak erőszakkal tehetnéd, ami viszont soha nem jogos? Vagy mi a vége a gondolatmenetnek?

mojoking77 2011.08.18. 16:08:44

A tema kezd olyanna valni, mint egy hasonlo par honapja/eve, amikor a senkihazi kis szararcuak (ebben most NEM vonok analogiat az ide iro, de velem nem egyet ertok nagy reszevel), azt probaltak megmagyarazni, hogy nekik joguk van a BKV-n a helyhez es senkinek sem kotelesek atadni. Az analogia alapja a moral. Mindenkiben benne vannak az alapok, sajnos manapsag nem divat a csalad altal ki is fejleszteni emberi szintre. Mashonnan meg nehez. Ezeket a kerdeseket nem igazan lehet haveroktol megtanulni, ha valaki alapvetoen gyava, az olyan marad. Maximum al-ideologiakat gyart moge...

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2011.08.18. 16:11:32

@Bobby Newmark: a gondolatmenet arra vonatkozik, hogy hibás-e akire rátámadnak, vagyis hogy megoldás-e egy korábbi problémára az az erőszakos jelenet, ami mellett vagy elmegyünk, vagy nem.
innentől mondjuk megállok (a 60 gizda kilómmal igen), telefon, rendőr, járókelők megállítása, segítségkérés, nem feltétlen ebben a sorrendben, mert én ugyan nem tudok leállítani egy nálam erősebb agresszív barmot. ha ezért "kiérdemlem" az agressziót pártolók pocskondiázását, nem lepődöm meg, csak megjegyzem halkan, hogy akkor most a problémához, vagy a megoldáshoz sorolhatjuk magunkat ebben a filmben?

Egy vásárló · http://vasarlasitippek.blog.hu 2011.08.18. 16:19:50

Tisztelettel ajánlom figyelmetekbe a blogomat!

cdrom70 2011.08.18. 16:27:35

Az önvédelem megítélése nagyban függ az ügyész hozzáállásától, emiatt ilyen ügybe belefolyni itt abszurdisztánban életveszélyes (szó szerint). Emiatt nem folynék bele ilyesmibe.
Személy szerint, csak akkor folyok bele ilyenbe ha szűk családomat érinti, más esetben tovább megyek és nem látok semmit.
Írom ezt annak ellenére, hogy több mint 2 éve rendszeresen tanulok önvédelmet, így nagyon sok embernek tudnék meglepetést okozni...
Az erőszak nem lehet jogos az agresszív védekezés lehet az.

cdrom70 2011.08.18. 16:35:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Hali

Magyarországon jogszolgáltatás van nem igazságszolgáltatás!
Nehéz két vagy több verekedő között igazságot tenni, könnyen lehet, hogy te húzod a rövidebbet. Érdemes?

cdrom70 2011.08.18. 16:39:24

@szürke_tag:
Te egyszerűen hülye vagy, soha nem voltál ilyen helyzetben, nem is foglalkoztál ilyen események pszichológiájával.....
Ébredj fel!!!

Moan 2011.08.18. 16:43:14

Nemtom gyerekek, de én már voltam hasonló szitunak a szemtanúja. Én odaszóltam, hogy abba kéne hagyni. Persze az ütlegelő férfiember visszakiabált, hogy neszójjakbe, mer szétveri az én arcomat is... Mondom barátom azt lehet, de azt a jánykát azért mégis elég tré ütlegelni.
Na ennyi pont elég volt, hogy totál kizökkenjen az ütlegelésből. :) Veszekedtek tovább, de a verést abbahagyta. :)
Egyszer egy tanítónő ismerősöm mondott egy jó sztorit. Gyerekekkel. A kis agresszív Rikárdó ütlegeli Pistikét. Tanítónő odamegy és határozottan nekiszegezi a kérdést Rikárdónak: "Melyik a kedvenc fagyid?"
Rikárdó azonnal mélyen a gondolataiba mélyed és lassan elkezdi sorolni. :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 16:49:47

@cdrom70: az elejen lemaradtal talan rola, de 2009ben ez mar megvaltozott...:-)

ezen kivul ha ilyen szituban elkezdesz gondokodni, hogy megeri, nem eri meg, mire dontesre jutsz, lehet, mar nincs kin segiteni.

baliquez 2011.08.18. 16:52:53

@pHérték: "De mikor már a földre lökve rugdosta is az az ember élete párját, beszóltam neki, hogy hagyja abba. Erre aztán nekem támadt, mégpedig az asszonypajtással egyetemben!!!"

Simán lehet hogy ez is egy üdítő színfoltja gazdag kulturális hagyományaiknak, velem is történt hasonló, mire odaértme akkor látom hogy 'ziták perpatvara a tényhányás. Ha beavatkozol ez esetben a legadekvátabb módszer az hogy odamész a fekvő nőjéhez, óvatosan fejberúgod, aztán mikor a kanja hápog bőven van időd tökönrúgni.

Ez a "nőt nem ütünk meg" dolog anakronisztikus egy kicsit szerintem: én hiszek a női egyenjogúság teljeskörűségében, és bizony van olyan pont amit nem lehet szép szóval elintézni csak azzal hogy kap egy sallert és ráülsz amíg megnyugszik. Nyilván sosem rugdosnék óvatosan fejbe nőt, azért az már túlzás. Kivéve ha 'zita.

tizennegy 2011.08.18. 16:54:50

@manókomment: "ezzel azt mondod, hogy két méteres benga állat vagyok, és mondhat nekem olyat egy gonosz kis nő, hogy szarrá kelljen őtet üssem"

Pontosan. Nem csak fizikai erőszakkal lehet ártani a másiknak, lehet a nő máshogy ártott neki, amit csak így tud visszaadni. Nem a pofon a legroszabb dolog a világon, amit kaphatsz/adhatsz, lehet hogy a nő ezerszer kiérdemelte, mert ezerszer gecibb volt.

Csak a méreteken múlna? Akkor ennyi erővel hitlert is miért bántjátok, ő is csak egy kis vézna védekezni képtelen ember volt, soha nem bántott senkit, csak beszélt.

Azért mert valaki kicsi és nő, még nem biztos hogy nem érdemli meg a sallert, gondolt volna arra hogy kicsi és nő, amikor elkezdett pattogni/keresztbetenni a maga módján másnak.

Karnamantra 2011.08.18. 16:55:46

@kardmester: én segítettem már fel eleső férfit - 40 kilós nőként:) Ez inkább a feminizmus, nem, amiről írtál.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 17:00:53

@tizennegy: ezert kellene a szellemet is muvelni, hogy verbalis sertesre verbalisan vagj vissza:-DDD

elegge sudribunko tempo fizikai eroszakkal reagalni nem fizikai kihivasokra. konkret bizonyiteka a mentalis ero hianyanak:-DDD

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2011.08.18. 17:05:04

@tizennegy: nem értünk egyet. azt mondod, jogot formálhatsz rá, hogy megverj valakit. szerintem te is a probléma része vagy. sajnos sok ilyen erőszakpártoló ember van, aki szépen eldönti, kit mikor jogos megrugdosni. mindig támogatjátok is egymást, megerősítitek, ha más is hasonlóan tesz. ilyen az élet, tele van faszfejekkel, akik nagyot ütnek, és följebb áll nekik. miattatok ugyan nem fogok gyúrni meg karatézni. szarjatok sünt és basszátok is meg.

Moan 2011.08.18. 17:06:17

@tizennegy:

Ezzel én egyáltalán nem értek egyet. Ha valaki szavakkal "bánt", akkor azt ütleggel kell megtorolni? Ne mááár... Azt még értem, hogy szavakat szavakkal "bántod vissza", de ez milyen már, hogy valaki beszól, akkor azt megütöd? Ennyire futja szellemileg? :) "Agyam az nincsen, hogy válaszolni tudjak, de a bicepszem nagy." :))))
Arról nem is beszélve, hogy a szavaknak mindenki számára totál más a jelentésük. Így még szubjektívebb, hogy mikor és miért ütsz válaszul. Tehát soha az életben nem lesz arányban. Hitlert meg felesleges behozni a képbe. Más kategória. Ha viszont behozod, akkor én meg komolyan megkérdezem, hogy tényleg felvetődhet a kérdés, hogy Hitler végül is tényleg nem bántott senkit. Az a sok barom bántotta az embereket aki hallgatott rá. :) De ez túlmutat a poszton...

tizennegy 2011.08.18. 17:13:36

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sudribunko vagy nem, ez van, mindenki úgy vág vissza ahogy tud, van aki mentálisan erős, van aki fizikálisan.

Csak valami önkényes oknál fogva a társadalom a mentális előnyt hagyják érvényesülni, a fizikális előnyt meg nem. Pedig az lenne a jó, ha egyiket se lehetne érvényesíteni a másik ember kárára, a lényeg nem az hogy hogyan bántod, a bántás maga legyen tilos.

cdrom70 2011.08.18. 17:14:29

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Na ja. Nem számolsz a királyi magyar bírósággal és ügyészséggel.)
Majd jön egy "szakértő" és megállapítja,hogy önbíráskodtál, aztán költhetsz ügyvédre.)

cdrom70 2011.08.18. 17:18:50

@tizennegy:
Igazad van... ) Ahhoz, hogy működjön amit írtál van olyan szervezet aki ezt batartatja? Ugye nem a magyar Bróság-ügyészség-rendőrség kombóra gondoltál?

tizennegy 2011.08.18. 17:19:06

@Moan: "Más kategória."

Persze hogy más kategória.

Mint ahogy a beszólás meg az ezért járó verés is más kategória, ezért nem történik meg minden nap hogy lezúzok valakit, pl ma reggel is beszóltak és nem történt semmi.

De mondjuk az már nem más kategória, hogy oksana kisasszony felveszi videóra melgibzi őrjöngését és lesarcolja, ahelyett hogy lelépne, mikor elkezd rossz lenni a kapcsolat.
Inkább elássa a gyerek karrierjét, meg levágja zsetonra, a közvélemény meg a bíróság még támogatja is "szegíny" okszanácskát. Hát nemtom, ha ez velem történne és mondjuk röhögve szembejönne, valszeg nálam is elpattanna a cérna...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 17:31:54

@tizennegy: oke, latom nem ment at, hogy konkretan te vagy egy kis gennyes kis rohadek a szememben:-)

igy, hogy belevagom a pofadba vegre megerted, hogy az ilyennek, mint te az anyjaba kellet volna szakadnia a fejenek?:-D

"Csak valami önkényes oknál fogva a társadalom a mentális előnyt hagyják érvényesülni, a fizikális előnyt meg nem"

te lennel a legjobban megsertodve, sutyerak, ha leszakitana valaki nalad erosebb a fejedet egy vita heveben...:-D

altalaban az ilyen gerinctelen gyava patkanyok mind ilynek, gyengebbekkel szemben az erejukre kivannak alapozni, gyartjak a fals ideologiat, miert van nekik joguk azokkal eroszakoskodni, akik nem tudnak ez ellen tenni, aztan az elso szakember szetkeni az mocskos pofajukat az aszfalton es rogton rendorert sikitanak....

minnel tovabb magyarazod, hogy neked jogod nok veresere, annal lejjebb sullyedsz...

nincs jogod. nincs jogod vitat eroszakkal eldonteni. ha bunko vagy es nem birsz az agyaddal banni, fizess meg valakit, aki vitazik helyetted. de utni nincs jogod. plane nincs jogod egy not megutni csak azert mert ellentmond neked, puhapocsu.

tizennegy 2011.08.18. 17:32:19

@cdrom70: Természetesen nem.

Mindenesetre ebből a szempontból megértem a fosztogató fekákat, meg a bűnözőket is, mert ma a mentális előnyt igen erősen kihasználják mindenhol, a gazdaságban a felső szinten mozgó emberek, míg amiben mások jobbak, pl. a fizikai fölényt - persze elítélik és az be van tiltva. Tulajdonképpen a bűnözőknek igazuk van, amikor lopnak, rabolnak, basszák meg, ha okos vagy akkor tied minden, ha erős vagy akkor meg, bocs, cumi van, azt nem használhatod, rohadj a gettóban.

Itt is az lenne a jó megoldás, hogy a mentális előnynek örülünk, annak is, ha valaki ki van gyúrva, megtaláljuk neki a megfelelő pozíciót, a kigyúrt legyen kidobó, az okos legyen atomkutató, de ne lehessen semmilyen képességet sem arra használni, hogy másoknál jobb életet szerezzek magamnak.

Csak ehhez még sokat kell fejlődni, hogy ilyen szinten lássuk a dolgokat és lássuk hogy a fizikai erőszakkal történő rabszolgatartás ugyan be van tiltva, ellenben gazdasági eszközökkel simán mehet a rabszolgatartás (ha nem mész be dolgozni, meghalsz, mert nem lesz pénzed kajára, kecóra satöbbi - régen ugyanez volt, ha nem dolgoztál, gyorsan vízszintesbe tettek) - a rabszolgatartók meg feszítenek a yachtokon.

A rabszolgatartást magát kéne betiltani, nem csak az ostort, mert ha nincs ostor, akkor majd lesz más amivel kikényszerítik a rabszolgatartást - ezt mos gazdaságnak hívjuk.

tizennegy 2011.08.18. 17:40:04

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nekem még senki nem szakította le a fejem vita közben, mert nem baszok ki másokkal nagyon direkt módon és azt is tudom, hogy mikor jobb befogni a pofám, így nem járok úgy mint a címszereplő hölgyike, aki kicsit túl bátor volt. Mindenesetre ha valakinek beleköpök a levesébe, akkor fel vagyok rá készülve, hogy esetleg nem ügyvédi idézést fogok kapni, hanem pár sallert.

"nincs jogod"
Nos a jog, meg a törvények jelenleg sajnos a gazdasági elnyomás eszközei. Ezt sokan érzik, ezért balhéznak, csak nem tudják faszán megfogalmazni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.18. 17:43:49

@tizennegy: akkor muveld az agyad is..

en azert edzek meg mindig majd' 40 evesen, hogy fizikailag jo allapotban maradjak. es azert olvasok es tanulok majd' 40 evesen, hogy mentalisan is jo allapotban maradjak.

azok az idok elmultak, mikor lebaszod a fejet egy jatagannal annak, aki nem tetszik.

tobb empatia, kis baratom, tobb empatia. az ero magaban lofaszt nem er agy nelkul , egy szep nagy darab marha vagy nelkule, agyutoltelek, egy husrobot.

az eroszak nem megoldas semmire. plane nem megoldas olyan problemakra, amit esszel kell megoldani. marpedig az emberi kapcsolatokat nem erovel kell megoldani.

legyel te okosabb. fifikasabb. olvass tortenelmet, tanulj a gazdasagrol, lesd el, masok hogy es milyen szellemi trukkoket vetettek be. tanuld el, lesd el. nem szegyen, ha az agyad is hasznalod. az ember az erejevel egy lofaszjanko, az agyaval tudott kiemelkedni az allatvilagbol. egy 50 kilos - tehat teljesen atlagos - csimpanz haromszor erosebb mint a legerosebb ember. es akkro ne beszlejunk a robosztusabb foemlosokrol.

nekunk az eszre kell hajtanunk es nem allat modjara eroszakkal probalkozni.

mellesleg aki nem hasznalja az agyat, azt egy kicsit okosabb ember ugy szarra veri, hogy nem is erti, mi tortent...

pedig lehet, nincs is olyan eros...

cdrom70 2011.08.18. 17:46:16

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Szia
A törvény megváltozott ebben igazad van, csak a bírói gyakorlat ami nem. Egy jó barátom csak azért nem kapott 1 év felfüggeszetett amikor védte az anyósát mert néhány barátjával meglátogatták a sértettet és az visszavonta a feljelentést... Az ügyész le akarta csukatni ezért. Inkább hiszek a barátomnak mint a bíróknak.

tizennegy 2011.08.18. 17:48:23

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "azok az idok elmultak, mikor lebaszod a fejet egy jatagannal annak, aki nem tetszik"

Az a baj hogy annyira vak vagy, hogy nem látod hogy a jatagán az ugyan be van tiltva, de ettől még más eszközzel ugyanúgy lebasszák a fejed és elveszik amid van.

cdrom70 2011.08.18. 18:03:24

@tizennegy:
Jogos..(
Ezt most ügyvédi és bírói segédlettel teszik, a jog támogatásával..

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2011.08.18. 18:29:16

@tizennegy: ezen elgondolkoztam. a blogbejegyzésen eléggé túlmutat, amit írsz, és ez már csak azért érdekes, mert arra használod az elnyomást, hogy a saját önkényes erőszakodat ezzel indokold.
az elnyomás alap, a világon valamennyire minden ember elnyomott, és ez nincs jól. az elnyomók persze nagyon szeretnek úgy fellépni, hogy ők a "mentális fölényük" miatt lehetnek elnyomók, pedig ez nyilván nem így van. nem is kötelező az elnyomóinkat ajnározni egyébként.
ugyanakkor az elnyomás nem csak politikai és gazdasági szinten megy, hanem minden társadalmi szinten, családon belül is. érthető, hogy ez mindenkit frusztrál valamennyire.
ez olyan, mint a problémás Pistike, akit otthon ver az alkesz apja, ő meg a suliban ver mindenkit (Pistike talán még az erősebbeknek is nekimegy néha). ám mi már nem vagyunk gyerekek.
szóval bassza az agyad, hogy korlátozzák a jogaid, lenyúlják a munkád gyümölcsét, szétkúrják a kultúrád és a lehetőségeid? nagyszerű, de akkor miért nem a kapitalista főnököd vered meg, vagy a karhatalmi alkalmazottakat vezénylő parancsnokokat? miért nem az elnyomás intézményeinek vezetőire zúdítod a dühöd és a frusztrációd? miért nem az apádnak ütsz vissza, Pistike? ne baszd már át magad, hogy te megütheted azt, aki nem fog visszaütni, mert így védekezel. faszt védekezel, bántasz másokat, mások meg téged, és annak ellenére, hogy valamennyire átlátod a szerkezetet, még azt van pofád mondani, hogy nem vagy mentálisan felkészült? hogy te ütni tudsz, mégpedig miránk? ez mint látod kicsit kiakaszt. szeretném azt hinni, hogy az ilyen emberek sötétek, mint a hold túloldala. közben ilyenolyan kicsavart gondolatmenettel igazolod a saját félreirányzott frusztrációd eredményezte fizikai bántalmazást. lebuktál. csak ne pofozgasd a többi szerencsétlent, inkább találjunk eredményes megoldást. a rabszolgatartók csak együttműködő tömegek kárán yachtosodhatnak. ha gyengébbeket ütlegelsz, csak hajtod alájuk a vizet.

Uzi 2011.08.18. 18:31:05

@cdrom70: Ha lehet választani inkább így legyen, minthogy egy erősebb család, kidobóemberek szövetsége vagy a vikingek lemészároljanak...

Csath Geza 2011.08.18. 18:37:33

Én egy hasonló helyzetben voltam a 'jó ember'. Leírom röviden, nem azért hogy hősködjek, hanem hogy a szomorú tanulságot (?) megosszam veletek.

Május 1, Millenáris, tele ünneplőbe öltözött családokkal, kicsik és nagyok, béke és szeretet. Már messziről kiszúrom, hogy egy kopasz, tagbaszakadt (amúgy tök értelmesnek kinéző) srác egy törékeny kis nőt ver, valószínűleg részeg/drogos mindkettő, a srác veszekszik és pofoz, lassan módszeresen. Az emberek körülüttük diszkréten elfordulnak, nemcsak hogy nem mernek, de nem is akarnak 'beleszólni' a pár dolgába úgymond. Mellettük egy síró, kétségbeesett pöttöm kislány, látszik hogy nem először látja ezt. Na ekkor szakadt el nálam a cérna, bár általában nem vagyok harcias, de a síró kislány látványára elöntötte az agyamat a vér, már nem emlékszem pontosan hogy hogyan de egy karatrúgással kombinált lökdösődéssel eltávolítottam a srácot a nő közeléből. KB 2x akkora és erős lehetett mint én, de gondolom meglepődött meg attól is félhetett hogy mások is mellém állnak. Na ez az amitől nem kellett félnie. Épp csak hogy nem lincseltek meg ENGEM - öreg nénik néztek rám rosszallóan, hogy minek szólok bele, most ettől talán jobb lesz valami? meg ha hazamennek a nő még többet fog kapni. Ez az ami miatt szomorú ez a történet. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy emberek így gondolkodnak, de mindenesetre azt hiszem ez is csak megerősíti azt, hogy az emberek nem segítenek, ha bajban vagy, és még jól meg is tudják magyarázni, hogy miért nem.

csodalámpa 2011.08.18. 18:54:42

@CyberPunK: ugyan, szájkaratélyozás miatt nem szoktak lecsukni senkit XD

csodalámpa 2011.08.18. 19:00:57

A poszthoz - hát nem tudom, amilyen hülye vagyok, valszeg odamennék, és ha többen vannak, vagy erősebbek nálam, akkor kapnék én is rendesen, de biztos nem tudnék elmenni mellette. Egyébként nő vagyok, sportoltam, eléggé nagydarab (80 kg), hasonló súlycsoportú embertől nem fosok be, ha meg bicskás cigó, akkor meg ez úgysem számít, meghát azok soha nem egyedül járkálnak (ha igen, akkor meg nem balhéznak). Nekem egy hasonló élményem volt, évekkel ezelőtt, egy buszon két cigó kóstolgatott egy fiatal lányt, persze az életerős fiatalemberek nyúlbogyóvá fonnyadva kussoltak (de tökön tudtam volna rúgni az összeset), végül én odamentem hozzá, mintha ismernénk egymást, és ezen felbátorodva még egy másik középkorú nő, és a következő megállóban leszálltunk (nem mondom, hogy nem voltam kissé beszarva, de szegény lány meg totál kiborult) szerencsére nem követtek minket a tetvek.

KenSentMe 2011.08.18. 19:02:00

@tizennegy: Gondold végig, mi történt Mel Gibson úr esetében. Ment a farka után és megszopta. Most attól jobb lesz neki, ha verekszik? Hát, nem igazán. Akkor kellett volna elmenekülnie, amikor a csaj először szétette a lábát, de nem, az persze kihagyhatatlan volt - hát, tessék kifizetni a pásztorórák árát. Ez igaz egyébként mindegyik pasira, aki valamelyik nő miatt szenved - ha akkor menő legény volt, amikor a csajnak udvarolni kellett (ment a hülyítés ezerrel, meg a mézes-mázas-szar, nem igaz?), ha akkor ő volt a haveri kör királya, amikor be kellett verni a csajnok lompost, akkor akkor is legyen Jani, amikor ennek a következményei a plafonig elöntik szarral az egész szobát.

Az erőszaknak megvan a maga helye - ha valaki megtámad, sajnos kénytelen vagy szétverni a fejét, lehetőleg tanúk nélkül. Ez tiszta sor, ő a gonosz, te pedig megvéded a saját épségedet - hála neked, a világ békéje újra helyreáll, az egész emberiségnek komoly szolgálatot teszel, mert egy erőszakos tajparasztot kikapcsolsz. (Most hagyjuk azt, hogy egy normális országban lehetne legálisan fegyvered, és megvédhetnéd az otthonodat.) De egy nőt - mindegy, hogy milyen nőt - verni az nem ez az eset. Az az eset, hogy olyan hülye voltál, hogy a saját fejedet kéne a falba verned folyamatosan. Az utólag okosságon meg a vergődésen pedig nem igazán segít a tettlegesség. Másokat büntetni azért, hogy a saját farkadon nem bírtál uralkodni, nem igazán bölcs dolog. "Aki nem tanul a hibáiból, újra el fogja követni azokat."

Vezérigazgató elvtárs 2011.08.18. 19:23:33

Már segítettem én is.Pár éve három-négy cigánycsaj akart kirabolni és agyonverni egy taxis férfit.Odarohantam és szétrúgtam mindegyiknek a fejét,az egyik nőnek még a térdét is eltörtem.Ott jajveszékelt mindegyik a földön a saját vérében,a taxis meg adott hálából százezer forintot,de nem fogadtam el.
Ezt kéne az összessel csinálni!

min 2011.08.18. 19:36:38

Én pont leszarom mi történi körülöttem. Kétszer voltam tanu mindkétszer majdnem vádlott lettem. Először egy bolti betörésnél ahol a kiérkező rendőr annyit sem kérdezett, hogy bikmakk csak megbilincselt. Kérdésemre, hogy ez most mi pofánvágott. Közben elfogták a betörőket. Mindannyiunkat bevittek szirénával, bilincsben aztán bent jósokára kiderült, hogy én vagyok a tanu.
Másodszor autófeltörést láttam arra hívtam a zsarukat. Mikor harmadjára ráncigáltak be szembesítésre és a szabadlábon védekező elkövető baszott bejönni akkor mondtam, hogy engem hagyjanak továbbra békén. figyelmeztettek, hogy ha nem teszek eleged az idázásnek pénbírság vagy elzárás lehet a büntetés. Hát a jó anyjukat. Felőlem lophatnak, erőszakolhatnak, verhetnek bárkit, bármit és lelkiismeretfurdalás nélkül fordítom el a fejemet...

darthyoda 2011.08.18. 20:32:32

@Bélus___:
borzasztó nagy tévedésben élsz. több nőt ismerek (diplomások), akiket a diplomás űberfasza férje ver.

Moan 2011.08.18. 20:42:46

@darthyoda:

Akkor bizony ők sem sokra mentek a diplomájukkal. :)

Moan 2011.08.18. 20:47:47

@min:

Rendben. Lopjanak meg és erőszakoljanak meg és mi is elfordítjuk a fejünket. Családtagjaidra is vonatkozik...akkor is félrenézünk. Nehogy véletlenül bármilyen jó példával is szolgáljunk esetleg másoknak és mondjuk a bűnözők meggondolják kétszer mit tesznek... Neeem...félrenézünk, mert az úgy van rendben. Mindenki félrenéz,mert ugye nehogy már valaki helyettünk cselekedjen adott esetben...Neeem.. az is nézzen félre.. Mindenki. Így aztán majd az lesz a jó, hogy a bűnözők előbb a szomszédodat gyakják le, mert Te nem nézel oda, aztán meg Téged, mert a szomszédod sem néz oda. :)

Vezérigazgató elvtárs 2011.08.18. 20:53:17

Szar embereknek szar környezet.
És még egy hihetetlen bölcsesség:
Gyáva népnek nincs hazája!
:O

Moan 2011.08.18. 20:55:51

@Csath Geza:

Ha az emberek többsége úgy gondolkodna ebben ahogy Te, nem lenne erőszak az utcán legalább...
De az, hogy a többség ilyen buta (lásd a leírt példát) még nem jelenti azt, hogy be kell hódolni ennek az ostobaságnak. Én a magam részéről nem foglalkozom azzal, hogy ilyen szituban kinek mi a véleménye. "Egyetemes" értékrend szerint cselekszem és reménykedem, hogy egyszer többen leszünk ilyenek, mint azok, akik elfordítják a fejüket...

Moan 2011.08.18. 20:57:28

@Vezérigazgató elvtárs:

Jaja... Mi vagyunk azok akikből az a társadalom áll amit elítélünk. :) Csak rajtunk múlik a változás. :) De tömeg mindig butább mint az egyén. :) Ráadásul közönyösebb is... No meg szeretjük a felelősséget a másikra hárítani.

Moan 2011.08.18. 21:03:29

Nem oly régen volt a Discoveryn egy dokumentum film erről. Arról szólt hogyan hárítja az egyén a felelősséget a csoportra, vagy adott esetben a vezetőre...Majd cselekszik olyan módon, amit egyénként elítél. Többen is kísérleteztek ezzel. Az egyik ilyen kutatásnak pont az volt az apropója, hogy nem értették miért lett annyi normális német állampolgár olyan szörnyű tettekre képes a világháború alatt... Érdekes film volt.

Spiritmonger 2011.08.18. 21:05:30

@tizennegy: te nem vagy életképes. mi az, hogy ne lehessen az előnyöket kihasználni egy jobb élet reményében? mi a faszért tanuljak, járjak edzeni, fejlesszem magam, ha nem ezért?

nőt ütni meg nagyon nem szalonképes, max akkor, ha az adott nő egy védtelen szerettedet támadja, igaz, akkor a gerinctörés is megengedett, mint a támadás elhárítása, de ez az eset már túlmegy azon, hogy a támadó nő vagy nem nő

a társadalom azért preferálja a mentális fölényt, mert az kezelhető, érvek az érvek ellen, és zért nem preferálja a fizikai erőszakot, mert az nem vezet sehova, hidd el

én is elmúltam 30, van mögöttem vagy 15 év aktív, versenyszerű küzdősport, 190 cm vagyok, 100+ kg, de én sem abban látom a jövőt, hogy izomkodjak

igaz, a nők is furcsák, már vagy ezer éve volt egy barátnőm, egy elvált asszony, akit rendszeresen terrorizált a volt férja. egyszer meguntam, elmentem a volt férjhez, kezeltem a problémát nyolc napon túl gyógyulóan, majd azt hittem, hogy minden fasza, erre a hölgy kidobott a következő héten, mert ilyen brutál állattal, mint én, aki megveri a volt férjét, nem tud együtt lenni...és visszament a volt férjéhez, aki a mai napig veri...

Vezérigazgató elvtárs 2011.08.18. 21:10:11

@Spiritmonger: Mi ebben a furcsa?Sok nőről hallottam,hogy kiprovokálja a verésadagját,bármilyen áron,mert szüksége van rá.Szerencsére nekem még nem volt szerencsém ilyenhez,de nagyon sokszor hallottam erről a fura fajtáról.
Olyasvalaki lehet,mint az a nő aki orgiákra jár,hogy jól megalázza egy csomó férfi.

Moan 2011.08.18. 21:19:36

@Vezérigazgató elvtárs:

Amelyik nő provokálja a verést azt csoport terápára kell vinni. :) Verés helyett. :)

Vezérigazgató elvtárs 2011.08.18. 21:24:38

@Moan: Tényleg klinikai eset,de vannak akik attól érzik magukat nőnek,hogy egy erős hím folyton sanyargatja őket.
A másik véglet a @Spiritmonger: által említett.Olyanhoz már volt szerencsém.
Veszekedett velem,mert lerúgtam egy tolvajt a villamosról,aki egy idős hölgyet akart meglopni és szemtelenkedett is.
Minek szólok bele,agresszív állat vagyok... :/
:)

Csath Geza 2011.08.18. 22:15:08

@Moan: @Vezérigazgató elvtárs: érdekes dolgok ezek, ilyenkor derül ki, hogy az ember is csak egy állat, egy társas állat aki más egyedek társaságában elég furán bír viselkedni.

A.V. 2011.08.19. 01:42:56

@pizzaboy: Pszichiáterhez? Menjen az, aki annyira elkeseredett, hogy a "divatra" hivatkozva kurvának öltözik. Elég sokan vannak, amúgy.

Megadatott 2011.08.19. 08:19:02

Nehéz ügyek ezek. Az nekem is megdöbbentő, hogy az emberek 99%-a nem segít. Mondjuk a többségtől ez nem is elvárható (idős, gyerek, beteg, nő, 60 kilós stb.).
Egyébként a legtöbb ilyen szitunál elég ha egy valaki elkezd segíteni és (jó esetben) ezen felbátorodva már mások is fognak segíteni. Több ilyen esetett is láttam. Sokan segítenének, de mivel nincsenek hozzászokva az ilyesmihez és picit bátortalanok, ezért nem kezdeményeznek, de készségesen segítenek, ha már valaki elkezdte.

Küzdősportok: jó, meg hasznos stb, de minden személyiség függő. A legtöbben hiába járnak szerintem úgy sem fogják használni.
Leblokkolnak, félnek, mentálisan megtörnek egy támadáskor stb.

Engem inkább az háborít fel, amikor segítésre alkalmas férfiak leszarják, hogy mást agyonvernek. Mondván: „nem az én dolgom”, „még a végén tanúskodnom kell” , „lehet megérdemli” stb. Az ilyenek nem férfiak a szememben.

cdrom70 2011.08.19. 08:29:11

@Megadatott:
ha ismernéd magyar gyakorlatot nem háborognál...
akkor én nem vagyok férfi a szemedben de nagyon nem érdekel, élni akarok nem a börtönben üldögélni..

Megadatott 2011.08.19. 08:41:17

Valahol értelek. Lehet igazad is van. Csak szar belegondolni, hogy pl anyámat is kirabolhatják, megverhetik stb emberek szeme láttára és nem történik semmi. Nagyobb összetartás kellene. Szerintem valahol ennek az igénye az emberek 90%-ban megvan. Nagy katasztrófáknál ezt látni is. @cdrom70:

cdrom70 2011.08.19. 09:10:02

@Megadatott:
Neked is igazad van..)
Ahhoz,hogy ne fordítsák el az emberek a fejüket olyan törvények és törvénykezési gyakorlat kellene ami ezt lehetővé teszi. Jelenleg nem ez van.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.19. 09:59:57

@Vezérigazgató elvtárs: en a multkor 3 punkot pakoltam le a hatosrol, mert vegiglocsoltak vodkaval a nadragszaram..

de nekem senki nem szolt egy szot sem:-)

tizennegy 2011.08.19. 16:19:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "ha a kacsa nem tud uszni, nem a viz a hulye... "

Az a feka is ezt gondolja majd, aki megkésel, meg megerőszaklja a gyereked...

Vezérigazgató elvtárs 2011.08.19. 17:10:12

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nekem sem szólt,csak az akkori (tiszavirág életű kapcsolat) csajom.Mondtam is neki: remélem téged is megpróbálnak majd kirabolni és nem lesz ott egy agresszív barom aki megvédjen! :)

A.V. 2011.08.22. 12:58:36

@Megadatott:
"elég ha egy valaki elkezd segíteni és (jó esetben) ezen felbátorodva már mások is fognak segíteni. Több ilyen esetett is láttam."

Én is! Filmekben leginkább :D

Bokortalan Hajléktalan 2011.10.12. 21:16:47

Jó tíz éve történt... Valami buliból senderegtem haza az utolsó metróval. Az Arany János utcánál szálltam fel a jórészt üres szerelvényre. Néhány párocska, kisebb, szolídabb társaságok, semmi érdekes. Akkoriban pár sör már fékevesztett tivornyázásnak számított, tehát félig lehunyt pillákkal meredtem magam elé és békésen zötykölődve hallgattam az utastársaim felől érkező zsongást. Pár megálló múlva kénytelen voltam felkapni a fejem, mert élesebb hangokat és törvénytelen röhögést észleltem a vagon vége felől. Amikor odanéztem, egy magányos, kicsit csúnyácska lányt láttam, akit három srác állt körül és finom emberekhez nem méltó szóhasználattal abuzált. Megjegyzéseket tettek a lány ajka felett pelyhedző bajuszkára, a divatjamúlt öltözködésére és - mindezek dacára - illetlen ajánlatokat tettek, begörbített mutatóujjal igyekeztek a földre sütött tekintetét megemelve szemkontaktust teremteni. A lány szemmel láthatóan rettegett.
Ekkor jöttem én. Szinte a semmiből tűntem elő és a leghangosabb legény vállát megütögetve kérdőre vontam a társaságot. A többire nem emlékszem.

hohahohahohaho 2011.11.09. 08:59:04

@shaw_nyomaiban: ha tégedet ólvasunk, akkór
úgy láccik hogy agyatlan marhák a nem cigók között is vannak. remélem egy néptelen uccába este elkap néhány cigó!
süti beállítások módosítása