HTML

Mert az ember jó ...

Segíts másokon és Isten is megsegít! Történetet ide küldj: joemberekblog@gmail.com

Friss topikok

  • H.Krisz: @jordán negatív: Igazán kíváncsi lennék, hogy hol és miben aláztam meg a nénit? Ha nem lettem voln... (2013.12.09. 04:46) Hogyan legyünk jók?
  • hohahohahohaho: @shaw_nyomaiban: ha tégedet ólvasunk, akkór úgy láccik hogy agyatlan marhák a nem cigók közö... (2011.11.09. 08:59) Miért nem avatkozunk közbe, ha vernek valakit?
  • Levéltáros: @zellerlevél: Ki tudja, talán végleg megjavultak az emberek, már nem különleges esemény, ha jó t... (2011.07.26. 22:10) Szállás és megszállás
  • fővöcsök: @Herkules Irma: Így van, megérdemelné. (2011.04.01. 14:53) A sherwoodi macskamentő
  • Levéltáros: @"the dragon": Tősgyökeres budai hajléktalanról van szó, úgyhogy nem kell félned tőle, ha megado... (2011.03.22. 10:33) A hajléktalan és én

Szerzőink

2010.11.24. 11:07 Tacskó Muki

Egy teli kocsi cigány, békák és a traktoros

Címkék: segítség traktor cigány béka sárvíz gyújtógyertya nagyhörcsök

 

Zoli levele, avagy hogyan segített neki egy sereg cigány

 

2000-es évek eleje. Nővérem biológusként végzős egyetemista, jómagam még hallgató máshol. Fejér megyében, a Sárvíz területén kutattuk a békákat egy langyos nyári napon. Trabanttal mentünk, erre futotta anno az egyetem melletti keresetemből. Nagyhörcsökpuszta közelében, párhuzamosan a Sárvízzel leparkoltam, a kéziféket finoman behúztam (hiba volt). Ahogy sétáltunk a láp felé, egy nagy kattanással kidobta a kézifékem a trabi, és komótosan megindult a folyóval párhuzamosan. Rohantam, mint a meszes, de ahogy egy nagy kövön bukkant át az autó, a víz felé fordult, és menthetetlen a folyó felé gyorsult. Mire feltéptem az ajtót, és berántottam a kéziféket, már 45 fokban előre dőlve, a folyóban volt az autó. Utastérben állt az iszap, a motortérből egyedül az akkumulátor volt szárazon.

 

Ahogy ott a folyóparton kesergünk sorsunkon, arra vetődött egy jó öreg, japán autó, benne körülbelül 5-6 cigány. Meglátták a bajunkat, hát megpróbáltak kihúzni minket. Személyautóval reménytelen lett volna a töltésen felhúzni, így elmentek, és addig járták a falut, míg egy traktorost nem hoztak. Nagy Zoltán volt a neve, ha jól emlékszem. Szegény éppen cimboráival készült mulatni a helyi kocsmában. A traktor piheként kirántotta a trabit a folyóból, majd miután leengedtük a vizet, húzott pár kilométert minket. Ő úgy gondolta, ha jól kijáratjuk a vizet, saját lábon hazajutunk. Így is lett, egy gyertyát kellett csak venni hazafelé.

 

Örök hála a nagyhörcsöki cigányoknak és Nagy Zoltánnak!

 

Segítettek már valaha Neked? Segítettél-e már másnak? Hallottál olyan sztorit, amiben az emberi segítség életeket, sorsokat változtatott meg? Vagy csak jól esett a segítség, annak, aki kapta, vagy éppen adta? Írd meg ezeket a történeteket nekünk, ide: joemberekblog@gmail.com

 

132 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joemberek.blog.hu/api/trackback/id/tr482469903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bicikliző medve 2010.11.24. 15:10:33

"ez a blog a jóemberekről szól, és ezek jók voltak.": ebben maximalisan igazad van.

"És mi történt veled, ami miatt ekkora gyűlölet nőtt a szívedben?": Ha csak egy honapot elsz egyutt veluk, akkor nem kerdezel tobbe ilyet :)

tojastyuk 2010.11.24. 15:11:55

A seregben történt, 80-as évek. Az alapkiképzés ideje alatt a cigány kiképző "örvezető elvtárs" lehuppant ágyára, és szólt, hogy lazítsam már meg a bakancsa fűzőjét. Alig betőltve a 18. évet, egy laktanyában, kicsit betojva, elindultam a cipője felé. Mire ö rámnézett és csak annyit mondott: soha, senkinek ne oldjam ki a cipőjét!
Csak úgy beugrott...

baliquez 2010.11.24. 15:21:19

@HZ: "Javaslom, utazz az országban és a világban, láss és tanulj."

Eközben a túlélésben segíthetnek a vágásálló ruhadarabok. Cigók közt másban nem bízhatsz csak abban hogy a ruhád megvéd ha lassabban futsz mint ők.

Egyes cigányhordáknál versenyezni fognak hogy ki késeljen meg először, és nem azért mert haragszanak rád, nem személyes:
egyszerűen abból az okból kifolyólag mert neveltetésükből adódóan te csupán egy kiirtandó "parasztgeciii" vagy, akinek az élete semmi nem ér a szemükben, a halála viszont akkor is dicsőség nekik ha börtönbe kerülnek érte. Sőt, a börtönt egyfajta férfivá avatási szertartásnak tekintik, tehát rassz alapon fognak vadászni rád.

Vannak persze normális cigányok is. Állítólag.

nickita 2010.11.24. 15:34:59

A cigányok közt is vannak jó emberek, meg rossz emberek, ugyanúgy, mint a magyarok között.

Cigány jó ember: elvitt benzinért a kútra, amikor kifogytam az út szélén két kisgyerekkel az autóban
Cigány rossz emberek: megvertek a villamoson, mert nem tudtam cigit adni
Magyar jó ember: kisbabával babakocsiban álltam sorba a postán, amikor egy ember megkért mindenkit a sorban, hogy engedjenek előre
Magyar rossz ember: rákbeteg édesanyám nyugdíját csalta ki, csoda gyógyszert ígérve neki, amiről kiderült, hogy semmit se ér

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.24. 15:39:00

Ja, meg az milyen, amikor rasszista cigányok összeállnak, aztán a falu szélén álló legszegényebb magyar házát felgyújtják, aki benn van, azt lelövik, még akkor is, ha gyerek, nő, vagy öregember. A mentő meg a rendőr meg órákkal később jön csak ki.

Vagy azt nem is cigányok csinálták, hanem velük a rendes emberek?

Void Bunkoid 2010.11.24. 15:45:20

@nickita: a "cigány rossz emberek" bárhogyan is próbálod mindenhonnan megmagyarázni, rosszabbak.

A csalót, aki elcsalja a pénzedet, el lehet kapni, börtönbe lehet zárni, az elvesztett pénzed megtérítésére meg lehet kötelezni, kártéríttetni. És megoldható.

A bicskás cigányt is el lehet kapni, börtönbe lehet zárni.

A keresztülszúrt és elvesztett fél vesédet azonban nem fogja senki sem visszaadni.

Szelid sunmalac 2010.11.24. 15:49:59

@Void Bunkoid: Bezzeg ha feher ember boki meg a vesed, akkor mindjart vissza lehet tenni epsegben, igaz? Egyes, uljon le!
Kulturnepseg nyugat-europai angolok csoportokban szerveznek utat Budapestre verekedni. Azok nem ciganyok, feherek, mint a ho, oszt megiscsak ugyanazt a vesedet verik le. De azt is megosztom veled, hogy gyilkossagbol a magyarok tobbet kovetnek el, mint a ciganyok.

Bicikliző medve 2010.11.24. 15:53:10

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Es aranyaiban is tobben vannak a magyarok, mint ciganyok? Egyes, uljon le! Egy a lenyeg: ha egy magyar kesel, hazamegy , a szemtanuk feljelentik, a rendorseg beviszi, tortenet vege.
Roma kesel: szemtanuk fosnak, a sertett feljelentest tesz, szemtanukat a rokonok megfenyegetik, bizonyitek hijan cigot elengedik. Szemelyes tapasztalat.

nickita 2010.11.24. 15:53:12

@Void Bunkoid: Hű de megcáfoltál, összehúzom magam.

Szelid sunmalac 2010.11.24. 16:05:38

@ċsirke72: Ertem. Bokott mar meg cigany is, feher is...Az mas, akkor nem szoltam. Bizony vannak am jellemzo buncselekmenyek adott tarsadalmi csoportoknal. Pl. konnyu testi sertes, vagyon elleni buncselekmenyek (lopas, rablas), mas csoportoknal a szervezett bunozes, eroszakos kozosules, gyilkossag, megint masoknal a fehergalleros-bunozes. Aztan lehet mondai, hogy mennyivel jobb, ha adot csalnak, mint ha megutnek, de mennyivel rosszabb, ha megolnek.

gpetersz 2010.11.24. 16:08:02

Felháborító, hogy kihangsúlyozod az utasok etnikai hovatartozását.

baliquez 2010.11.24. 16:10:22

@Levéltáros: Á, még véletlenül sem a titkosszolgálat pusztítgatta cigányékat politikai megrendelésre. Hanem a csúnya szkinhedek voltak, azok, a rohattrásszistái.

Kedves Levéltáros, egy dolog hogy elestél a biciklivel de legalább ne reklámozd hogy még mindig kötés van a fejeden.

Rendesemberekről még annyit hogy legutóbb Landönban pont wiggerek (=chav) próbálták kiönteni a belem az aszfaltra (Nottinghill-i karneválon) aztán egy nagydarab négerember mentette meg a macskaszaros életem.

Ettől még a véleményem nem változott a tekintetben hogy a szép sokszínű másság kultúrájának semmi keresnivalója Európában, értem ezalatt a törzsi civilizációkat az araboktól a zsidókon át a cigányokig.

mokas_gizi 2010.11.24. 16:15:34

@HZ:

Szerintem ha 10 romából 8-9 bűnöző (és ez valóban így van sajnos...) akkor több mint érthető, több mint jogos ez az "előítélet"

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.11.24. 16:16:31

@Levéltáros: Nem tudom ha nem lenne ez az Jolly Joker,akkor mit lobogtatnátok onnan bpi liberális akol melegből...,ritka egy gyeng riposzt volt haverom,nem is sok mindenkit tudsz meghatni ezzel attól félek.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.24. 16:20:46

@baliquez:

Cigány titkosszolgálat cigány politikusok megrendelésére csinálta, ugye? Vagy az ő esetükben nem kell nézni a bőrszínt, csak akkor, amikor látszik messziről?

@ċsirke72:

Eredeti csirke jobb volt, neked is ki kéne menni németbe fejlődni.

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year:

Akkor lehetne téged lobogtatni például.

mokas_gizi 2010.11.24. 16:21:13

Cigányok évszázadok alatt soha sehová nem tudtak és nem is akartak beilleszkedni, mindenhol bünöznek...

A fajvédőknek meg annyit hogy ha nincs a romákkal baj akkor miért nem közöttük élnek egy szabolcsi faluban, miért nem velük járnak a gyerekeik iskolába...???!!!

mokas_gizi 2010.11.24. 16:23:42

@Levéltáros:

Az egyik emberke titkosszolgálatnak dolgozott...stb-stb...

De tudod mit legyen neked maximálisan igazad, mi tévedünk, bocsánat, ne haragudj!

Tisztelettel megkérlek, hogy soroljad fel azokat az eseteket, amikor fehér ember támadt cigányra az elmúlt 10 évben, köszönöm...!!!

Tisztelettel megkérlek, hogy soroljad fel azokat az eseteket, amikor cigány ember támadt fehérre az elmúlt 1 hónapban, köszönöm...!!!

mokas_gizi 2010.11.24. 16:24:33

@mokas_gizi:

Azt hiszem akkor itt felesleges tovább ragozni az adott témát...

invalid username 2010.11.24. 16:28:15

1992 tél, 3-as út, asszem Kerecsend után (Pest felé) emelkedő, gyorsítósávval. Havas idő, jégbordás út, 1500-ös parasztmercédesszel előzök egy Kamazt, amikor az autó megcsúszik, megpördül, én pedig kb 90-nel beletolatok a hóval teli árokba. Egy pillanatra látom elhúzni a kamazt a lada orra előtt pár méterrel.

Próbálok kimászni az árokból, de csak pörög a kerék a hóban, kiszállok az autóból, konstatálom, hogy tavaszig itt kell maradnom. Egy percen belül előbukkan négy helybeli, (ott guberáltak az út mellett), mondják üljek vissza, megtolnak. És lőn -- hipp-hopp kint voltam az árokból, mentem tovább Pest felé.

invalid username 2010.11.24. 16:29:56

@Levéltáros:

A lövöldözéses eseteknek kicsit olvass utána...

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.11.24. 16:32:01

Egyszer stoppoltam Szolnokról. Megállt egy Lada. Ült benne 4 roma gyerek. Na, gondoltam, most kis gatyában megyek tovább. Lehúzták az ablakot és az egyik kiszólt, hogy nem-e vagyok skinhead... Elég hosszú hajam volt, meg is tapogattam, hátha kihullott az ijedtségtől. Mondtam, hogy nem vagyok az.
Erre kinyitották az ajtót és mondták, hogy szálljak be, csak biztosak akartak benne lenni, mert félnek a bőrfejűektől.

Gyökszi68 2010.11.24. 16:41:05

Hiszi a piszi................

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.11.24. 16:41:46

Másik történet: Kisebbségi összejövetelen megtalált egy ittas résztvevő és kijelentette, hogy inni fogok vele. Mondtam, hogy nem fogok. Vitatkoztunk, odáig fajultunk, hogy felajánlott 5ezret, csak igyam meg, ami a kezében van. Feladtam, megittam és nem fogadtam el a pénzét, csak többet ne kelljen. Bemutatott mindenkinek, az egész este azzal telt, hogy a magyar gyerek, akinek nem kell a pénz...
Két hónappal később egy discoban összetűzésbe kerültem egy kis cigány gyerekkel, aki nagyon elevenre váltott, ezért adtam neki egy pofont és elgurult. El is fordultam, nem foglalkoztam vele. Aztán hirtelen puffanás mögöttem, megfordulok, ott fekszik a kis mitugrász, késsel a kezében, akit megneveltem és épp fejbe rúgta az a fickó, akitől nem fogadtam el a pénzt.Azt mondta, csak azért mentett meg a hátba szúrástól, mert jó fej voltam anno, különben mosolyogva megnézte volna, ahogy elvérzek.

noszty 2010.11.24. 16:45:41

Nekem is van egy ilyen pozitív sztorim.

Még gimis voltam vadi új jogsival kocsival mentem suliba Miskolcon az Avasra. Tél volt és előző este brutál nagy hó esett, az utak alig járható állapotban voltak..

(Joggal merül fel a kérdés, hogy mi az úristennek, ezt most nem mesélem el, de lényeg, hogy családi betegség miatt muszáj volt)

Na a suliba még el is jutottam, hazafelé viszont egy kisebb utcában elakadtam a hóban és sehogy sem bírtam elindulni. Nem tudtam mit csinálni, kezdtem kétségbe esni, és mennem kellett, nem hagyhattam ott az autót... Ekkor megláttam az egyik panelház sarkánál egy csapat cigót, kb 5en voltak, és jobb nem jutott eszembe, odamentem hozzájuk, hogy kitolnának e esetleg, mert elakadtam. Szerintem ők is meglepődtek a kérésemen, de egyből jöttek és megtoltak, úgyhogy el tudtam indulni. Én meg sem álltam hogy nehogy elakadjak megint, csak intettem nekik, ők meg vissza és ennyi.

Szóval a szükség vitt rá, de végül egy pozitív élmény volt, és jó, ha az ember szembesül azzal, hogy a sztereotípiái néha túlzóak...

Bicikliző medve 2010.11.24. 16:45:58

Részemről a vita lezárva. Kívánom minden kedves embertársamnak, aki védi a cigányokat, hogy a gyereke / barátnője / barátja / anyja apja fusson össsze éjszaka pár jóravaló cigánnyal, és azok viselkedjenek úgy, mint ahogy egy átlag jóravaló cigány szokott. És akkor most csak csupa jót kívántam mindenkinek, hoiszen a cigányokról tulajdonképpen csak a magamfajta tuskók miatt hiszik azt néhányan, hogy képtelenek a törvények betartására.

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.11.24. 16:47:47

@Levéltáros: Waó,egyre menőbb vagy,a valóság még menőbb hagyd el demszky aklodat kelet felé,de ne Ferihegyen keresztül,amúgy én vagyok a hülye ,hogy leállok egy ilyennel ,én aki dolgoztam "hátrányos kistérség" szociális részlegén...:)))

Silent Bob 2010.11.24. 16:49:07

@espadazo - Játékbolt:: "különben mosolyogva megnézte volna, ahogy elvérzek. "
Tehát végül is jófejek a dzsipók. :D

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2010.11.24. 16:52:44

@noszty: Így van,csak azok a fránya arányok...nekem sok is pozitív tapasztalatom van cigány,nem cigány emberrel egyaránt,a negatívok között viszont bántóan rút az arány; kb. 2:8,s vegyük ehhez a 9:1 -es népesség arányt.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.11.24. 16:53:31

@Silent Bob: :-) Te beleavatkoztál volna egy késelésbe, csak böcsületből vagy akármilyen indíttatásból, ha egyébként ki is maradhatsz belőle?

Egyébiránt raboltak ki engem is cigányok, hatan úgy megvertek éjjel kettőkor egy üres falu közepén, hogy alig bírtam hazamenni. De aztán visszakapták, ahogy kijárt nekik. Falun ez már csak így megy:-)
De ettől függetlenül tudomásul kell venni, hogy van rossz ember, meg jó ember.Sárgában is, feketében is, fehérben is.

Silent Bob 2010.11.24. 16:56:13

@espadazo - Játékbolt::
Persze, csak viccesen hangzott a pozitív sztori lezárásának. :)
ps.: Távol álljon tőlem a rasszizmus, de azért azt gondolom te is látod, hogy ha egy fehér srácot pofozol le, kisebb eséllyel rakja a hátadba a bökőt. ;)

baliquez 2010.11.24. 16:56:22

Szkinhedektől félnek? LOL...
Cigó polgártársaink fogalmatlanok, esélyesen a neonácikkal keverik a szkinhedeket.

noszty 2010.11.24. 16:58:21

@blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year: ezzel egyetértek, a sztorim is egyébként azután történt, hogy 2 szer azelőtt kiraboltak este cigók. Vertek is meg... szóval hogy mondjam, enyhén szólva nem voltak jó tapasztalataim...

Ez az egy eset azonban pozitív élmény volt, azért írtam le, mert ez a blog erről szól!

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.11.24. 16:59:30

@Silent Bob: Azt akarod mondani, hogy a fehérek tutyimutyi, gyáva alakok?! :-)

Kicknick 2010.11.24. 17:23:42

Nem az acigány aki annak születik, hanem aki úgy viselkedik.
Ezek szerint ezek nem cigányok voltak.

noire jack 2010.11.24. 17:29:47

1. ez kamu
2. akár kamu akár nem, a cikk rasszista, mivel megemlíti, sőt kiemeli egyes szereplők származását.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.11.24. 17:31:02

@Kicknick: Ezen elv alapján viszont jóval többen vannak, mint a magyarok...

kpityu2 2010.11.24. 17:51:23

Hoppá aranygyűrű, most találtam...

venszivar 2010.11.24. 17:56:59

@kpityu2: ....de nekem nem kel óócsóón adom no vegye meg 1500-ért ........

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2010.11.24. 17:58:21

@noire jack: 1. Nem kamu. Trabantot megtekintheted Székesfehérváron, Vízaknai u 23 alatt, mintát vehetsz az iszap maradékából, az ajtót belülről soha nem fogom kimosni. :) Nagyhörcsökön meg keress traktorosokat.

2. A cigányok nagy többsége, (még a bűnöző hajlamúak is), ha bajban lát, segíteni fog rajtad. Ez nem jelenti azt, hogy minden cigány angyal lenne, persze hogy nem az. A vak is látja, hogy egyesek közülük nagyon meg tudják keseríteni a körülöttük lévők életét, de a világ nem fekete és fehér.

T mint T 2010.11.24. 18:09:23

En tok nagy jogvedo voltam. Bizonyos ertelemben meg mindig annak szamitok. Utalom, ha barki barmilyen uruggyel barmikor a gyengebbet bantja egy egyenlotlen kuzdelemben (legyen az ember vs ember vagy ember vs allat).

Nincsenek tapasztalataim a ciganyokkal, se pro se kontra, igy etekintetben nem tudok nyilatkozni.
Elso mondatomban a multidot azonban megmagyarazom.
Szoval, joravalo jogvedokent es egyenlosegpartikent kerultem ki Brusszelbe mintegy 6 evvel ezelott. Egeszen jol mentek a dolgok, mignem korbenott az arab negyed. Lassan nem volt hova koltoznom eloluk. Lassan-lassan a legelitebbnek, draganak tartott negyedekben is a szomszedomnak tudhattam beloluk egy parat.

Ramadan idejen valtam kevesbe jogvedove...
Meg amikor ugy bant velem, mint otthon szokas a novel.

Mar nem tudok olyat mondani, hogy de jo a multi-kulti, meg mindenkinek mindenhez joga van. Azt gondolom, hogy a tobbsegnek minden lehetoseget meg kell adnia a kisebbseg beilleszkedeseert (munkahely, iskola), de a kisebbsegnek is igyekeznie kell beilleszkedni a tobbsegbe. Ha ez nem megy, akkor jojjon az elkulonites. Ha megy, akkor eljen!

Mas kisebbsegekkel nincs negativ tapasztalatom - pozitiv se nagyon (van itt minden, fekete is, sarga is - de azok nem ennyire gaz).

2010.11.24. 18:10:12

@Levéltáros: ez helyesen úgy néz ki, hogy a cigányok leszívják a benzinedet, megerőszakolják a kislányod és a feleséged, téged jól összevernek, majd felgyújtják a családod, aztán a házad. Muki-tól tanulták...

baliquez 2010.11.24. 18:13:21

@HZ: "A cigányok nagy többsége, (még a bűnöző hajlamúak is), ha bajban lát, segíteni fog rajtad."

Nap vicce. Bár szerinted ha segítség megosztani vagyontárgyaid súlyát és kiszabadítani halhatatlan lelkedet e földi porhüvelyből akkor úgy kell neked, meg is érdemled.

blacklord 2010.11.24. 18:16:37

Jó ez a blog. Csak így tovább!

venszivar 2010.11.24. 18:21:04

Egy Jászberénytől 5-6km-re lévő rokonlátogatás alkalmával sétáltunk a faluba 7-800m-ert s egyszer csak a túloldalon,úgy 8-10 cigánygyerek ácsorgott.Mind minket bámult,bizony elég "rosszul" néztek ki.Az előttünk,úgy három m-re lévő fiam ,ki 7-8 éves volt,akkor,no a városi csibész megkérdezte a cigóktól,hogy mit bámulnak.No egy ezred másodperc alatt fejbe lett lőve,kővel s csúzli által.Egy másodperc múlva,már egy puja sem volt ott.A nagypofájú városinak óriási szerencséje volt,mert éppen a szemöldökénél nyílt szét a bőre.Az óriási szerencse az a 1-2cm-rel arrébb megy,akkor nagy a baj.Így semmi fojtatása nem lett...
Több évtizedes tapasztalatom,hogy a cigány az SUNYI,MINDIG TÖBBEN,BRANCSBA JÁRNAK s BŰNÖZNEK !!!Semmi erkölcsi értékrendjük.Ez genetikailag így van!! LÉTEZIK KÜLÖN CIGÁNY BŰNÖZÉS !!!!

ezsoezso 2010.11.24. 18:26:46

Józsi levele, avagy hogyan segített neki egy sereg cigány.

József becsületes munkás volt. Egy nap, délutáni műszakból megfáradtan gyalogolt hazafelé. Egyszer csak megállt mellette egy piros Zsiguli, benne 6 cigánnyal.
Mondta is fő-kancigány:
- látjátok ezt a szegény Magyar embert?
- milyen sok súlyt cipel, sgítsünk neki.
Így is lett. Kiszálltak mind a hatan és agyba-főbe verték, rugdosták Józsefet, majd megszabadították nyakláncától, mobiltelefonjától, pénztárcájától és bőrdzsekiétől.
Miután József magához tért sokkal könnyebben elbotorkált hazafelé, hiszen értékeit és kb. fél liter vérét sem kellett már magával cipelnie............

mmcr 2010.11.24. 18:41:40

Az volt már,hogy vszínűleg nem tudták, hogy farost a gép,lehet azt hitték,hogy jófajta álumínyium.....

J3R1CH0 2010.11.24. 18:55:09

@mokas_gizi: Az előítélet sosem jogos, max annak érzed. Ezért előítélet. Mert információ hiányában döntesz úgy, mintha lenne infód.

Az egy másik dolog, ha nagyobb százalékban teljesül az általad előre megítélt dolog, úgy, ahogy azt vártad (mondjuk lehetsz látnok és jövendőmondó is... :D)

Nálam az előítélet óvatossághoz kapcsolódik. Nem is szokott problémám lenni.

De ezt lekopogom.

sargarigo 2010.11.24. 19:18:33

Mit mondjak?A nyolcban nőttem fel.Naponta megvertek a drága tesók,majd másnap mi vertük meg őket,és ez így rendben volt.

z 2010.11.24. 20:32:32

@mokas_gizi: nem tudtak beilleszkedni...

1. nem is hagyták őket nagyon beilleszkedni, be se engedték őket a városba

2. mint más kisebbségek (pl. a zsidók, akik pénzzel kezdtek foglalkozni, mert földjük nem lehetett), a cigányok is találtak maguknak munkát - cigány szakma volt a kovács, a vályogvető, a teknővájó, a muzsikus stb. az utolsó kivételével mára már egyikre sincs szükség (de pl. nagyanyám vályogházát még cigányok építették)

egész mások a cigányok egyébként a városban (főleg budapesten), mint vidéken: ha pesten vagyok, fosok tőlük, a falunkban is van pár cigány, azok meg nem bántottak eddig senkit se
most az, hogy de szabolcsban meg borsodban is gyilkolásznak, arról annyit, hogy én fél gyerekkoromat borsodban töltöttem nagyanyámnál egy faluban, az emberek full alkoholisták mert nincs meló, felkötik magukat meg minden, az ott a vadkelet, van egy réteg akiknek semmije nincs, késelik is egymást magyarok, cigányok vegyesen

nemezisazis 2010.11.24. 20:46:53

velem meg a minap az történt, hogy épp egyedül autóztam haza bp-re autópályán és -45km felé lerobbant a kocsi és az istennek sem indult, fél órán át integettem jelzőfénnyel meg háromszöggel mire megállt valaki

egy több internetes hírújságból is ismert, szökésben lévő visszaeső pedofil erőszakoló sorozatgyilkos fizette ki az autómentőt, nagyon segítőkész és szívélyes volt, az ég áldja meg a jólelkű segítségéért!

megállt nekem segíteni, pedig elmeséle, hogy egy hasonló érdeklődési körű gyerekkori jóbarátjával indultak szórakozni.

venszivar 2010.11.24. 21:06:08

@nemezisazis: Feltámadt Yakkó !!??Mert,hogy Elvis,azt már rég tudtam,mivel azzal meg én találkoztam.............De tényleg te most kivel is ??? Tán nem a LÁMÁVAL ??Vagy csak Dzsymy s a csodalámpa volt ?

mokas_gizi 2010.11.24. 21:40:12

@J3R1CH0:

OK ez így van...
Én alapból sosem mondom hogy minden cigány bűnöző mert ez nem igaz csak a 98-99% az a többi 1-2% valóban hátrányos megkülönböztetés éri/érheti...
De az a értelmes és becsületes 1-2% tudja, hogy ez a hátrány a cigányok 98-99% miatt van, az esetleges diszkriminációt nekik köszönhetik

mokas_gizi 2010.11.24. 21:50:20

@z:

Ez még hihető is lenne, csak az a baj hogy EU országaiba ahol igen jó segélyt kapnak és igen jól megélnek belőle...(vicc az egészben hogy egy román csoport napokban buktak meg...) is bűnöznek mellette és FULL drogosok...ők nem szegények, igen jól megélnek a segélyből...

de tényleg nem vitázni szeretnék mindenki látja mit művelnek világon mindenhol, most hogy van pénze vagy nincs, rá van szorulva vagy nincs az teljesen mindegy...
(a legnagyobb poén: a cigány vezetők 99% köztörvényes bűnöző akik ellen több eljárás is van, ilyen is CSAK nálunk van...)

rizla 2010.11.25. 02:06:53

@venszivar: ".Ez genetikailag így van!"

igen? magyarázd már el tudományos alapossággal, légyszi.

te fasz geci.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.25. 04:55:15

@venszivar:

Nekem konkrétan jászberényi rokonaim vannak - belém is kötött már cigó -, de ezzel együtt sem sikerült levonnom a nagyívű következtetést, hogy a cigányoknak genetikai okok miatt nem sikerült erkölcsiséget magukba szívniuk.

Amúgy gratulálok azoknak, akik egy jó emberekről szóló blogon dafke elkezdenek fikázni.

venszivar 2010.11.25. 08:20:33

@Mj: Igyál egy kis bort.Kösz a gratulát,de itt úgy 90%,akik "fikáznak".Írhatnál mindenkinek,ahogy szoktad,mindenféle okosságot.

venszivar 2010.11.25. 08:26:25

@rizla: Ide estél,te tetves cigány?Meg is látszik a stílusodon.Eddig így még a fikázók sem szóltak hozzá mint ,eddig !!én sem.No de ha ez kell.Az első levegővételetek óta a föld szennyévé váló koszos ,büdös,tetves,rühes SEMMIREKELLŐ nép vagytok ! Így jobb,ha így beszélünk? Utánad szabadon te fasz geci....

Bicikliző medve 2010.11.25. 08:33:13

@Kicknick: Ezt modnom en is mindig. A cigany nem a barna boru ember, aki a putriban lakik, hanem a feher vagy barna boru ember, aki hangos, nem tud viselkedni, mindenki fole helyezi magat a fizikai folenye miatt, pofon helyett kest rant, pofatlanul kihasznalja az embert. => Utalom mindet. Akire mindez nem illik, az joravalo magyar ember, fuggetlenul a borszintol. Remelem nehanyan ertenek mar, miert utalom a cigokat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.25. 10:17:36

@rizla:

Önjelölt genetikusból és szociológusból nagyon sok van (megdönthetetlen érvekkel operálnak), bár a kommenteket olvasva egy részük pont akkor képezte magát, amikor az általános iskola helyesírással foglalkozó órái zajlottak :)

@Mj:

A fikázás könnyen megy, de azért az bíztató, hogy vannak, akik észreveszik a helyzet fonákságát, köszi!

rizla 2010.11.25. 11:57:32

@venszivar: továbbra is várom a tudományos elemzést.

rizla 2010.11.25. 12:01:34

@Levéltáros: önjelölt szociológusból én nem nagyon szoktam látni egyet sem, a társadalom az túl bonyolult valami, hogy megpróbálják értelmezni a működését.

venszivar 2010.11.25. 13:06:41

@rizla: te föld szennye! Nincs olyan CIVILIZÁLT ország,hol NE UTÁLNÁK a rühes ,tetves fajtádat.Ez már egy létező érv.Próbálnád magatokba keresni a hibát,de az nyilvánvalóan siralmas eredménnyel járna s azzal nem akarsz szembesülni.Az EMBEREK 90-95%-a állátoknak tartja a fajtádat,mint a hozzászólásodba ezt be is bizonyítottad !!Így már CSAK azért írok,hogy beleírjam,hogy ti a föld férgei vagytok !!!!@Levéltáros: te meg dokumentáld a tanárgyilkos állatokat.....,öleld kebledre őket.

Bicikliző medve 2010.11.25. 13:30:10

@rizla: igazad van ,nem a genekben van benne ez a viselkedes, hanem a gyerekek ezt latjak ,ebben nonek fol ,ez a kovetendo pelda. Ha ezen lehetne valtoztatni, akkor talan meg lenne oldva a problema, viszont ennek a megoldasa emberi jogokba utkozik (gyerekek elvalasztasa a szuloktol, eroszakkal akar). Szep helyzet, igaz?

rizla 2010.11.25. 14:20:05

@venszivar: milyen fajtámat te nagyon szerencsétlen? :D zéró cigányvér van bennem, de hidd el, az ilyen ostoba kreténektől még a késelős suttyókat is jobban csípem, mint a saját fajtámat.

továbbra is várom a tudományos érveidet, géntudóskám. ne kelljen csalódnom.

rizla 2010.11.25. 14:22:05

@ċsirke72: igen, ez a helyzet egy rakás szar. nyilvánvalóan el van baszva az egész gyökeresen. egy biztos, az rohadtul nem megoldás, hogy az agyatlan szarfaszúak, mint vénszivar ontják magukból az ostoba fröcsögést a világba, és keltik a lincshangulatot. az ilyen majmoktól éppenséggel csak rosszabb a helyzet. persze ennek a megértéséhez el kellene tudni számolni 2-ig, de ha valakinek az sem megy, akkor nem értem, hogyan dobálózhat genetikával :DDD

venszivar 2010.11.25. 15:53:29

@rizla: No te embernek nem nevezhető egysejtű.Az az egy szó,hogy GENETIKAILAG,persze hogy baromság volt írnom,de ezen kívül,még ott maradt a lényeg 99,99999%-ba
de az téged nem érdekelt! Elsőnek te írtál minősíthetetlen stílusba.Az igazi valóságról egy betűt nem írsz,mert az nem érdekel.Az ha egy embernek taknyos az orra,te nem szólnál neki,hogy törölje meg,hanem ott helybe agyon ütnéd.No te a tetves cigányoknál nem vagy jobb,genetika ide genetika oda !!Azért még anyád könnyen lehet ,hogy adott a GENETIKÁNAK !!!! Különben mitől lettél ilyen te féreg,barom.Cumizd le az összes késelős suttyó haverodat ! Te DEGENERÁLT ÁLLAT vagy, GENETIKAILAG ! Na jó az általad megkezdett stílus folytatása ? Remélem nem osztódtál még,te cigány ivadék.Különben a cigányokra koncentrálnál,nem pedig egy elcseszetten leírt szóra,no de te valamibe bele akartál kötni s nem az igazságról a valóságról "tárgyalni"! Te egy senkiházi döglégy vagy.Végre találtál EGY "szimpatizánst",most annak böfögsz....A valós problémáról még egy betűt NEM írtál,te állat.Beszélgess el azzal ki a világra ellett,akkor kiderülhet a te GENETIKAI hova TARTOZÁSOD,te féreg ! Csá cigó,beszélj anyáddal........

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.25. 19:19:11

@venszivar:

Kösz, de most nem kívánom az alkoholt. Meg írni sincs kedvem, sorry.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.25. 19:34:36

@Levéltáros:

Engem igazából az az általános magyar mentalitás zavar, hogy akármilyen pozitív példáról van szó - minél rosszabb az általános helyzet, annál pozitívabb a kivétel -, úgyis mindig a negatívok felsorolásába, a kesergésbe és az anyázásba fulladunk. Ennek tényleg az lesz a vége, hogy az utolsó majd lekapcsolja a villanyt, mielőtt elhagyja ezt a szerencsétlen, depressziós országot.
Amúgy miért ne hívhatnánk cigánynak azt a csokibarna, lovári nyelven is beszélő tisztességes cigány önkormányzati vezetőt, aki cigánynak is vallja magát? Tudtommal nem azért bejegyzett kisebbség a cigányság Magyarországon, hogy a sok bűnöző mind annak vallhassa magát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.25. 19:35:50

@ċsirke72:

A kiskorú veszélyeztetését erre találták ki. És addig kéne kezelni ezt a siralmas helyzetet, amíg demográfiai okokból nem hatványozódik meg a probléma.

rizla 2010.11.25. 20:13:06

@venszivar: mivan, felment a pumpa? megkéselnél?:DDD

"Az igazi valóságról egy betűt nem írsz,mert az nem érdekel."

már többen leírták a lényeget, de beléd kár a szó, érted. minek szenvedjek veled én is?

Kékörvény 2010.11.25. 22:01:52

Azért a cigánykérdéssel kapcsolatban tegyük fel a nagy kérdést, hogy azt például kik lobbizták ki, hogy a cigányoknak etnikai alapon előnyök járjanak ? kik találták ki a megélhetési bűnözés fogalmát ?
a Lakatosok és Kolompárok vagy a Kohnok és Weiszek?

a legnagyobb probléma nem a cigányokkal van, mert, ha a magyarság erőt mutatna fel és összetartana. de a cigányoakt tudatosan uszítják ellenünk és ideológiát és felhatalmazást adtak nekik más magyarul beszélő állampolgártársaink. tudjátok azok, akiket a hányinger kerülget a magyar nemzeti szimbólumainktól. akik azokat ünneplik, akik 200.000 magyar nőt erőszakoltak végig... akik 1956-ban a vérünket ontották (és nem cska akkor, hanem az elmúlt évszázadokban).

nézzétek meg nyugodtan kóser oldalon is a Budai purim történetét !!! már akkor is ellenünk harcoltak ezek a nulla felé kohnvergálók....

Kékörvény 2010.11.25. 22:14:12

@Mj: "Engem igazából az az általános magyar mentalitás zavar"

engem (és még pár millió társamat) pedig a zsidó és cigány mentalitás zavar, de cseszettül ám!

"az utolsó majd lekapcsolja a villanyt, mielőtt elhagyja ezt a szerencsétlen, depressziós országot"
ha a zsidók és a cigányok hagynák el ezt az országot, akkor ez az ország megszűnne depressziósnak és szerencsétlennek lenni.

és amúgy miért nem lehet a cigányra azt mondani, hogy cigány ??? na mégis MIÉRT mit gondolsz ?.. bizony ám ezt sem a cigányság találta ám ki, és nem is a magyarság, nem is svábok, nem a lengyelek, nem a horvátok..

remélem a cigányok irányába zúduló harag eléri a felelősöket, az "új magyarokat", akik még mindig nem magyarok, legalábbis a legtöbbje lélekben semmiképpen sem az...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.25. 22:27:12

@Kékörvény:

Te követsz engem?:-S

Zavarjon, engem is zavar, de még mindig nem erről szól ez a blog. Mellesleg ha annyira zavar, miért nem indítasz egy saját blogot, ahol te határozhatod meg a témát?

Amikor nem voltak itt cigányok és a zsidók is meghúzták magukat, mi akkor is azzal voltunk már elfoglalva, hogy egymást anyázzuk. Ahhoz, hogy változtassunk, először a saját mentalitásunkon kell változtatni, utána máris könnyebb megtenni a többit. Már csak azért is, mert magunkat legyőzni a legnehezebb, de mások miatt nyavalyogni a legkönnyebb.

Nem érdekel, én cigányt írok.

Reméld, ez a blog még mindig nem erről szól.

venszivar 2010.11.25. 22:41:29

@rizla: Te degenerált barom! Le tudsz írni egy ép gondolatot ? Beszéltél anyáddal ?

venszivar 2010.11.25. 23:00:17

@Mj: Azt,hogy egy blog miről szól,szóljon,nos azt az abba BEÍROK határozzák meg,éppen a"beírásaikkal".Akkor,ha mindig azt írnánk,mit a blog kitalálója szeretne hallani,nos akkor arra nyugodtan lehetne azt mondani,hogy "basszál egyedül" .Ha egy mesébe szerelmes a blog író s arra kb.60-70 embertől jön ELLENKEZŐ vélemény,akkor az már csak jelent valamit! No ezek szerint nektek 6-7 főnek ez semmit.Nehogy már azt várd el,hogy csak azt lehessen,lehet mondani,amit ti akartok hallani,akkor mi értelme a diskurzusnak !? Ja,hogy úgy kényelmeseb !Akkor vedd fel a hangodat magnóra s hallgasd azt végtelenített szalagon.No de te szeretsz kommentelni......

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.26. 03:10:19

@venszivar:

Egyre szomorúbb vagyok, hogy csak ez jött le neked. Ha van egy tök jó pozitív példa, ami tényleg kivételes eset, annak sem lehet örülni, és azt is el kell rontani azzal, hogy anyázunk, és lám, máris mindenkinek pocsék és depressziós lesz a hangulata, hogy még ennek se tudjunk örülni az életben. Nem esett le, hogy pont azért van kiemelve a segítők cigánysága, hogy cigány hír kapcsán végre örüljünk is valaminek?

venszivar 2010.11.26. 06:34:10

@Mj: OK.Légy jó s naiv,mint most itt.......

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2010.11.26. 09:50:10

@venszivar: Kedves vénszivar! Engedd meg, hogy megemlítsem (fentebb töbször megtettem), hogy ez nem MESE ez tényleg megtörtént. Ha nagyon akarsz, gyere le Fehérvárra, megmutatom a kocsit, egy hétvégén meg lemehetünk Nagyhörcsökre, és megkeressük a traktorost.

venszivar 2010.11.26. 12:39:32

@HZ: Kedves HZ! Sokáig tépődtem,hogy írjak-e Neked.Csak azért teszem mert azt az igyekezetedet akarom elismerni,mellyel próbálsz segíteni mindannyiunknak.Igen,mindannyiunknak,mert persze,hogy jó lenne,ha nyugalom s béke lenne.No az,hogy te most egy jó példát fel tudsz mutatni,az a vele szembe álló 10 000-kisebb,nagyobb bűneseteik miatt egyszerűen majdnem,hogy lényegtelen.Az is sokat jelent,hogy egy ilyen szinte természetesnek tűnő segítség esetén azt ki kell emelni,hogy ezt romák tették.Tehát ez olyan,mint a fehér holló !!! Nem látott olyat még senki.Azt,hogy a cigányság megváltoztatná viselkedését,hozzá állását,az KILÁTÁSTALAN ,NEM LÉTEZIK !!! Főleg azért,mert most 15-20 éve még rosszabb ,nyomorultabbak lettek.Erről NAGY-NAGY részben tehetnek ők is.A "cigányságba" KÜLÖN pénzt öntöttek,de az olyan mint ha FENEKETLEN kútba öntenék.SOHA,SOHA NEM ÁLLNAK TALPRA !!!! Kösz a meghívást,de most nem élnék vele.Becsüllek,de ne élj mese világba,mert az veszélyes.üdv.vénszivar.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.26. 17:23:43

@venszivar:

Én nem a cigányokról beszélek, hanem arról, hogy addig ne várjunk hatalmas változásokat a hazánkban, ameddig nem gyűjtünk magunkba egy kis önbizalmat és nem akarunk küzdeni azért, hogy jobb legyen. Ennek a destruktív mentalitásnak a része az, hogy nekünk úgysem sikerül semmi, mindenről más tehet, és a pozitív példa is csak arra jó, hogy kihangsúlyozza a nyavalygásunk tárgyát. És tessék, te is arra fordítod egy kommentben a legtöbb energiádat, hogy mást válogatott szavakkal küldj el melegebb éghajlatra ahelyett, hogy megpróbálnád megtalálni a közös nevezőket. Csoda, hogy mindenki rosszkedvű ebben az országban, és nem jön össze semmi?

venszivar 2010.11.26. 19:29:07

@Mj: Várok @HZ: -ra.

De látod nem jön össze semmi!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.11.26. 22:31:12

@Mj:

Nem mindenki rosszkedvű és nem mindenkiből ömlik a keserűség szerencsére. Még az is lehet, ha ezeknek a szerencsétleneknek nem lenne egy ilyen szelep, akkor felrobbannának. Szerintem aki ennyire rossznak látja a világot, mint ez a sok cigányozó itt, azoknak szörnyű lehet az élete.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.26. 22:41:44

@venszivar:

Miért ne jönne össze? Már meg is hívott Fehérvárra, én pedig annak ellenére is kedves vagyok veled, hogy nagyon taszít a személyeskedés.;-)

@Levéltáros:

Tényleg tragikusak az állapotok sok helyen, ahol egyszerűen kibírhatatlan élni, többek közt a bűnöző cigányok miatt. De erre nem az a megoldás, hogy nyavalygunk, hanem az, hogy összefogunk és segítünk, ahol tudunk. Máris jobb lesz tőle a kedvünk is, ráadásul még jót is tettünk.
Vajon miért van az, hogy a lakosság boldogságindexe baromira nem függ sem az ország gazdasági helyzetétől, sem a közbiztonságtól?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.27. 18:48:06

Én sem értem pontosan, hogy miért kellett a segítők etnikai hovatartozását kihangsúlyozni. Az alkotó régi blogját többé-kevésbé figyelemmel kísérőként őszintén remélem, hogy nem a magas kattintásszám volt a motiváció.
(Ugyanakkor a kaffogó vénszivar-féléknek pedig köszönöm, hogy a kattintásaik által hosszú-hosszú-hosszú távon generált busás bevétellel gyarapítják a jelen bloghoz hasonló, tiszteletre méltó kezdeményezéseket.)

venszivar 2010.11.27. 19:17:46

@ripők: Azért @Mj: -t se hagyd ki !!!! Ő PROFI.Meg vagy gyógypedagógus vagy jobb esetbe Teréz anya(akar lenni).Megnézed a blogjait vagy hova beír.....No de ha ez pénzt ér akkor pl.Mj csak csalinak használ ?Ha ez ekkora buli,akkor kérem a részemet!! Én "csak" azért pofáztam ennyit,mert @rizla: belém kötött !!Persze kissé túlzásba estem.Halvány fingom nincs,hogy hogyan működnek ezek a "szarok".Mivel @HZ: indította a blogot,nos neki illene végig kísérnie,no mivel le se szarja ,így mégis csak KIVÉTELES mese az egész.
Ja én ma estére egész cigány falut meghívtam vacsira,ők meg holnapra kora reggeli disznóölésre,engemet meg a fajtámat .Ezt vegyétek készpénznek s szeretnék egy Béke Nobel csekket,mind a kisebbségnek adnám !!! DDDD
Viszont ha Te mint ripők köszönöd,hogy én hosszú, hosszú távra generáltam a bevételt,akkor te is benne vagy a buliba.Süljön el a faszod a körút közepén,hol a legtöbben látják.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.27. 19:27:39

@venszivar: Az utolsó mondatában szereplő esemény bekövetkeztéhez felajánlott lelkes támogatását köszönöm, de sajnálatosan tevőleges segítségét nem fogadhatom el meggyőződéses heteroszekszuális férfiként. Ne értsen félre, semmi bajom a "mássággal", én nem fogom tojással dobálni.

venszivar 2010.11.27. 19:45:47

@ripők: Kösz !!No mivel én is szintén ZENÉSZ,így nem lesz alkalma megdobálnia. Viszont a PÉNZRŐL NEM beszél,no meg semmi egyébről sem,ez az üzleti titok ! Talán majd 4-5 kattintás alatt válaszol ??Úgy több a pénz !???A társairól mélyen hallgat?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.27. 20:00:22

@venszivar: Anyagiakról úriember nem beszél.
Ennek szellemében:
Habár nem vagyok a téma szakértője, biztos forrásból tudom, hogy a blog.hu-s oldalak többségének bevételei egy, a világot átszövő összeesküvés részeként, a karvalytőkések bankszámláit hízlalja. Kérem, jól fontolja meg, hogy a löttyös indulat által generált kommentjei által kívánja-e ezeket az érdekcsoportokat támogatni! Javaslom, tüntessen némasági fogadalommal, én Ön mellett állok.

venszivar 2010.11.27. 20:13:03

@ripők: Én nem vagyok úriember.Ja,hogy maga az....Nem lehet,hogy így akar elnémítani?Amilyen rafkósak a kisebbségek.Jöjjön közelebb,mert nem érzem,hogy vált vállat vetve mellettem állna.Hú két tűz között állok,tűzoltó tömlő nélkül.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.27. 20:27:11

@venszivar: Ismételt felhívását a szoros testi kontaktusra továbbra is vissza kell utasítanom. Nem kívánok közeledni, és ezen a további esdeklő kommentek sem fognak változtatni. Kérem, egyszer s mindenkorra a "keringőre" való felhívásokat mellőzni szíveskedjék. A "tömlő"-re való ízléstelen hivatkozását pedig hovatovább felháborítóan illetlennek találom. Az, hogy ki és mit csinál a hálószobában "két tűz között" nem rám tartozik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2010.11.27. 20:41:10

@venszivar:

Sajnos én egy fillért sem kapok, ráadásul mivel a családban utoljára a szépanyámat hívták Teréznek, ezért én nem szeretnék Teréz anyu lenni. De köszönöm a névváltoztatási tanácsot, ha majd elégedetlen leszek a nevemmel, megfontolom. A gyógypedagógus megnevezésben több az igazság, ha leveszed belőle az első tagot, máris megkapod az életcélomat.:)

@ripők:

:D

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.28. 00:59:59

Basszus, ilyenkor, üveg törköly után, bezzeg senki. Csak reményleni merem, hogy "vénszivar" nem lett combnyaktörés áldozata.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.11.28. 01:01:27

Vénszivar! A blogszférának szüksége van a Hozzád hasonlókra!

HZ · http://nagyvilag.blog.hu 2010.11.28. 13:46:22

@venszivar: Kedves Vénszivar!
Ez nem az én blogom, úgy találtam, és beküldtem saját meglepő történetemet, mert úgy véltem, ide illett. Azért válaszolok a tamáskodóknak, hátha elhiszik ami tényleg megtörtént.
@ripők:
Kedves Ripők! Azt, hogy a cigányok voltak a segítők azért írtam le, mert engem is meglepett, és másoknak is épülésére szolgálhat.

Kisjeti 2010.12.07. 18:42:26

Fantasztikus, hogy feltűnik egy ilyen sztori egy jó emberekről szóló blogban, és kb száz ember verseng, hogy megcáfolhassa, NEM, NEM, kizárt, hogy rendes cigók létezzenek:) Ti nem azért olvastok itt, mert azt akarjátok érezni, hogy jó emberek vannak a Földön?:)
biztos fiatal vagyok még és tapasztalatlan, de nem értem:)
süti beállítások módosítása